Inlägg från: Anonym (slangen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (slangen)

    Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?

    Som de flesta redan visste, och fick bekräftat i Aftonbladet-undersökningen nyligen, så vill män oftare ha sex än kvinnor. Eftersom det är så ställer jag nu frågan till män, vad gör ni när era tjejer inte vill?

    Åker ni till Thailand en gång om året och knullar 20-åriga skönheter?
    Har ni en KK här i Sverige som ni åker till när frugan har "huvudvärk"?
    Har ni en affär vid sidan om, alltså två flickvänner?
    Slår ni igång datorn och drar en handtralla till nätporr när tjejen har somnat?

    Kort sagt, vad gör ni för att kompensera alla gånger då tjejen inte vill?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?
  • Anonym (slangen)
    Anonym (Y) skrev 2018-08-03 20:20:30 följande:

    Vad gör du själv, ts?


    Åker till Japan en gång per år och köper sex där. Tjejerna där är både väldigt unga är jävligt heta. Men det är ingen permanent, hållbar lösning eftersom jag bara kan göra det en gång per år. Men visst ser man fram emot det.
  • Anonym (slangen)
    Anonym (Usch) skrev 2018-08-03 20:32:35 följande:
    Hoppas din fru/sambo/flickvän snart inser vem hon är tillsammans med så hon kan gå vidare och hittar nån bättre.
    Varför ska jag låta henne eller någon annan kvinna begränsa mitt sexliv? Hade hon ställt upp oftare hade jag inte haft behovet.
  • Anonym (slangen)
    Anonym (Y) skrev 2018-08-03 20:36:32 följande:
    Fräscht!

    Har du egna döttrar? Skulle du vilja att de försörjde sig m att sälja sex?

    Hur skulle du känna om detta kom fram till din fru o ev. barn?
    Det är helt upp till henne när hon blir äldre (hon är 10 nu), eftersom det är fullt lagligt att sälja sex i Sverige. Det är hennes val och jag tänker inte döma henne.

    Om det mot förmodan skulle komma fram (vilket det inte kommer göra) skulle jag bara säga som det var, att hon ställer upp för sällan och att jag inte tänker begränsa mitt sexliv.
  • Anonym (slangen)
    oanonym skrev 2018-08-03 20:38:47 följande:

    Hur långt i förväg vet ni om eran tjej inte vill ha sex, med tanke på att ni åker utomlands?

    Behövs i te en sådan resa planeras och bokas? Och hur löser den resan situationen egentligen?


    Det här har pågått i år. Jag vill ha sex, eller åtminstone lite hångel, varje dag, Hon kanske vill en gång varannan vecka. Då är det klart att det skapas ett behov som måste tillfredsställas. Och jag vill inte lämna henne pga av dottern som fortfarande är liten.

    Jag vill behålla min tjej för jag älskar henne och vi har en dotter tillsammans. Men jag tänker inte låta henne begränsa min sexlust.
  • Anonym (slangen)
    Anonym (Usch) skrev 2018-08-03 23:19:42 följande:
    Men du har inga problem med att begränsa hennes liv.
    Hur menar du att jag begränsar hennes liv?
    Anonym (N) skrev 2018-08-03 23:22:03 följande:
    Fast ts. Din fru/sambo tycker ju uppenbarligen att du suger fett i sänghalmen, annars hade hon ju såklart velat ha mer sex med dig. Gör henne en tjänst. Gör slut så hon får en chans att hitta någon som kan knulla henne på riktigt istället. Vad får dig att tro att du har rätt att begränsa hennes sexliv så?

    Tänk att behöva åka till Japan för att lyckas hitta någon som vill knulla med en.. Hade skämts, va pinsamt.
    Nej, det tycker hon inte. Hon har bara inte samma lust som jag har. För övrigt är ditt inlägg extremt oförskämt.
    annabellelee skrev 2018-08-03 23:28:14 följande:
    Ah, så det är din frus fel att du utnyttjar unga flickor och är otrogen? Du själv har ingen fri vilja?

    Finns det andra saker i ditt liv du faktiskt tar ansvar för eller skjuter du alltid över skulden på andra?
    Jag utnyttjar inte unga flickor, de är där av fri vilja för att tjäna pengar. På vilket sätt är det mitt fel att hon, precis som de flesta andra kvinnor, har mindre lust?

    Sluta snacka skit, det kommer du inget vart med.


  • Anonym (slangen)
    Anonym (Milf:)) skrev 2018-08-03 23:28:50 följande:

    Ja och det beror på för dålig sex...

    Enligt undersökningen onanerar 24% av tjejerna hellre...garanterad tillfredsställelse


    Det är ju inte direkt så att kvinnor kommer av vanligt sex, man måste stimulera dem extra för att de ska nå den punkten. Dessutom finns det lite biologisk nytta för en kvinna att komma.
  • Anonym (slangen)
    Anonym (N) skrev 2018-08-03 23:55:07 följande:
    Japp! Här har vi det. Du kan inte dina grejer helt klart.
    Sluta snacka skit. Alla vet att kvinnor behöver extra stimulans utöver vanligt sex för att komma.
  • Anonym (slangen)
    Anonym (N) skrev 2018-08-04 00:02:20 följande:
    Kvinnor som jag? Var står det att jag är kvinna? Blev det jobbigt nu? Du har kanske aldrig tänkt tanken att det är du som inte presterar så att hon orkar hålla uppe lusten? Jag skulle nog kunna få igång henne om du är nyfiken på att se om jag har rätt? För med största sannolikhet så får hon lusten tillbaka med rätt man.
    Jag känner min tjej betydligt bättre än du gör. Du drar ett argument ur röven som baseras på dina gissningar.
    Anonym (N) skrev 2018-08-04 00:04:42 följande:
    Är du 15 år eller? Det var det dummaste jag hört. Kanske om man är "dåligt" utrustad men många killar kan få tjejer att komma endast genom "vanligt sex". Börjar bli lite pinsamt här..
    Nej, det kan dem inte. Sluta ljug och snacka skit.

  • Anonym (slangen)
    Anonym (N) skrev 2018-08-04 00:26:45 följande:
    Kan tänka mig att en barnafader som åker till Japan för att knulla småtjejer inte riktigt klarar av att ta någon som helst kritik samt tänka tanken att den bedragna frun också kan vara otrogen. För det är väl bara du som har rätt till det? Utifrån dina aggressioner så är det nog så. Vilken "man" du är.
    Bra att du kan tänka dig det. Vad mer, som du inte har en aning om, kan du fantisera fram?
  • Anonym (slangen)
    Patrik1972 skrev 2018-08-04 01:53:45 följande:

    Haha...vilken fråga!

    Nån gång onanerar jag, men är väl inget jag tänker på.

    Och alla övriga alternativl låter inte särskilt lockande.

    Och lust bygger man väl upp ihop; är ju inte så svårt att känna av när det är rätt.


    Problemet är bara när killen vill mycket oftare än tjejen, då blir det i praktiken tjejen som alltid bestämmer när det ska bli sex.

    En del män accepterar det och viker sig för att de kanske inte kan få något annat. Andra tar tag i problemet och hittar tillfredsställningar på andra håll.
  • Anonym (slangen)
    Anonym (11) skrev 2018-08-05 09:37:04 följande:

    Att behöva åka ända till Japan för sex, dessutom köpa sex av unga utsatta tjejer säger ganska mycket om dig. Vem åker ända dit för sex? Kan du inte få till det i Sverige? Vill inte svenska tjejer ha dig? Dessutom vill din fru trots allt ha sex med dig varannan vecka skriver du och det är väl ändå normalt. Tror dock inte din fru får någon trevlig stund med dig i sängen.


    De är inte utsatta, sluta gissa och hitta på. Det är olagligt att köpa sex i Sverige. Men kvinnor som vill får sälja.

    Det är "normalt" för henne, men alldeles för lite för mig. Jag tillgodoser bara mitt behov.
  • Anonym (slangen)
    Anonym (Usch) skrev 2018-08-05 14:01:21 följande:
    Du får gärna tillgodose dina behov, så länge du är ärlig mot din fru om det.
    Jomen du vet ju hur kvinnor är. De säger nej till sex, och sedan försöker de förbjuda en att ha sex med någon annan än henne. Fast hon vill ju inte, men hon vill samtidigt kontrollera min sexualitet.

    Men jag låter mig inte kontrolleras.
  • Anonym (slangen)
    Anonym (13) skrev 2018-08-05 16:47:35 följande:
    Det är det man går med på när man inleder ett förhållande. Duger inte det får man vara singel eller hitta någon som vill ha ett öppet förhållande.

    Det är så livet ser ut.
    Skulle inte tro det. Bara de som låter sig begränsas av sina kvinnor lever sådana fattiga liv. Vi andra knullar så mycket vi vill.
  • Anonym (slangen)
    Inga bekymmer skrev 2018-08-05 19:38:50 följande:
    Du ser om du läser i svaren i tråden att det finns iaf några män som VILL vara trogna. Så varför tror du att de nödvändigtvis begränsas av sin kvinna då? Sen skrev du ju att du bara fick knulla din fru varannan vecka och utöver det så var det bara 1 gång per år du köpte fler knull utomlands, så du får ju uppenbarligen inte knulla så mkt som du vill. Undra vad det beror på..
    Vad innebär det att vara trogen? Jo, att begränsa sin sexualitet för att tjejer inte vill ha sex lika ofta. Att vara "trogen" är att låta kvinnan ta kontroll över din sexualitet, och det tänker inte jag acceptera.
  • Anonym (slangen)
    Anonym (Pucko) skrev 2018-08-06 22:19:27 följande:
    Min man smeker min klitta ibland och i vissa ställningar stimuleras den naturligt av hans pung eller mage . En man som bara pumpar på, endast med fokus på sin egen njutning är INTE skön i sängen.
    Det är det vi andra försökt säga ett tag nu. Kvinnor kommer inte av vanligt sex, man måste stimulera dem vid sidan om. Vilket är ett tecken på att det är biologiskt oväsentligt huruvida kvinnan kommer eller inte, det blir barn i alla fall.
    Anonym (Pucko) skrev 2018-08-06 22:08:38 följande:
    1) Din fru har inte lust eftersom hon vet att sex med dig ändå inte ger henne nån tillfredsställelse

    2) Nej den absoluta majoriteten av alla prostituerade gör det inte alls för att de vill.
    1) Du är full av skit. Du drar till med vilda gissningar och illa dolda förolämpningar (precis som en riktig kvinna) istället för att bemöta argument. Kvinnor har inte lust lika ofta, det har redan bevisats i studier så håll käft nu.

    2) Vad vet du om det? Dessutom beror det väldigt mycket på vilket land vi talar om. De japanska tjejerna jag går till har redan heltidsjobb, de gör detta vid sidan om för att tjäna mer pengar. Ingen jävel tvingar dem till det.

  • Anonym (slangen)
    Anonym (G) skrev 2018-08-06 23:15:42 följande:

    En person som bedrar sin partner pga ojämn sexlust och köper sex av småbrudar och tycker det är ok och t o m blameshiftar genom att anklaga sin partner för att kontrollera är egocentrisk och oempatisk, lite ruttnare än snittet i landet helt enkelt.

    Tänk om jag typ ville slå någon och ba? nä ?jag tänker inte låta henne kontrollera mig, så jag slår så mycket jag vill?.

    Ingen anledning att trilla ner i en sandlåda och kontra med gissningar om varför hon inte har lust.


    Själva ordet bedra och att vara otrogen har ju bara skapats av folk som inte klarar av att tillfredsställa den de är ihop med. Det är total bullshit.

    Om inte kvinnan vill ha sex löser man begäret på annat håll. Kvinnan ska inte kontrollera mannens sexualitet genom att stämpla massa påhittad skit på honom (otrogen, mm).

    Antingen har hon sex eller så har mannen sex med någon annan. Inte svårare än så.
  • Anonym (slangen)
    Pentra skrev 2018-08-08 22:57:20 följande:

    Verkar som att tråden är startad av någon som bara har sex för sin egen njutnings skull och som enbart tänder på att se sin k*k glida in och ut mellan någon annans lår tills satsen kommer farande, och anser primitivt och egoistiskt att det är det enda som betyder något. :-/ För, personen i fråga, verkar ju totalt ha missat den underbara och djupa känsla som uppstår när man tillsammans har sex i njutningens tecken och verkligen bryr sig om och intensivt hänger sig åt varandra. Och, att TS i sin enfald anser att orgasmen har ringa betydelse för kvinnan påvisar en ohyggligt primitiv tankeverksamhet i ämnet. ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Du beskriver den kvinnliga sexualiteten som är direkt kopplad till era känslor. Det är därför kvinnor inte kan ha sex med främlingar när som helst som män kan, och det är också därför kvinnor måste ha den berömda "uppvärmningen" innan de kan ha sex.

    Mäns sexualitet fungerar inte alls så. Vi kan ha sex precis när som helst, och vi bryr oss inte om känslor för den vi har sex med. För oss är kroppen det som aktiverar lusten, det är därför män kan runka till en snygg rumpa. Det är oväsentligt vem rumpan sitter på, baken är snygg och det räcker.

    Sedan att den kvinnliga orgasmen har blivit sjukt övervärderad i feministmedia är ingen hemlighet. Kvinnor kommer oftast inte av ett vanligt samlag, utan man måste stimulera dem vid sidan om så att säga. Om inte mannen kommer blir det inga barn, om inte kvinnan kommer spelar det egentligen ingen roll, mer än hennes egen njutning. Men det har inga större biologisk funktion.
  • Anonym (slangen)
    Anonym (Pucko) skrev 2018-08-12 21:35:47 följande:
    Kvinnans orgasm har faktiskt viss betydelse för barnalstringen. Vid orgasm krampar slidan och underlättar för sperman att nå fram. Dessutom är det bland annat orgasmen som gör att män och kvinnor vill ha sex öht. Kvinnor behöver inte alls ha känslor för att ha sex. Men vi måste bli kåta först. Kvinnor måste också få erektion.

    Kvinnor bli dock inte kåta på vem som helst så du åsamkar de japanska småtjejerna du onanerar med stor skada!
    Ja, men att det är lättare innebär inte att det är nödvändigt. Mannens orgasm är helt avgörande för att det ska bli barn, och evolutionen har därför sett till att män får orgasm mycket lättare än kvinnor. Inte svårare än så.

    En del kvinnor fungerar säkert så, men de flesta måste ha ett känslomässigt band till personen de har sex med. Du kan kolla sociala experiment på YouTube där kvinnor går fram till män och frågar helt spontant om de vill ha sex. En del män nappar. Sedan går män fram till kvinnor och frågar samma sak. Inte en enda (0) nappar.

    Så naturligtvis är det skillnad.
Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?