Inlägg från: Skitpåre81 |Visa alla inlägg
  • Skitpåre81

    Sexuellt obekräftad sambo

    Hejsan vad kan det vara för fel på min kvinna som tycker sex skall vara utan förspel och utan kyssar och smek? Jag har en mycket högre sexualdrift än hon och det accepterar jag men att inte ens ha några sexuella fantasier eller önskan om tex få en mysig stund med oralsex gör mig förvirrad. Jag känner att det inte finns något djup eller känsla/passion vad gäller sex när vi umgås. Hon kan inte få orgasm tillsammans med killar vilket inte är ovanligt men hon vill samtidigt inte prata om sex eller försöka utveckla det lilla som finns. Jag har påpekat att jag har behov av kärlek och sex men det är helt ointressant vilket gör mig ledsen och sårad. Jag älskar henne och berättar dagligen hur vacker och fin hon är. Sex har vi ca 1 gång i veckan men hon vill bara att jag penetrerar henne direkt utan kyssar och smek.

    Älskar henne överallt???? och ser verkligen detta som ett stort ensidigt problem i vårt förhållande. Hon tycker det är jobbigt med mina behov och jag vill inte pressa henne.

    Det känns som jag är otrogen i sinnet då jag oftare och mer regelbundet fantiserar om romantiska möten med andra människor och där skamliga porren har blivit nån form av tröst.

    Är det kanske jag som måste ändra på mig eller tänka annorlunda? vad tror ni? Kan man dämpa sina sexuella behov med nån medicin eller dyl?

    Om jag är en äcklig mansgris så kan ni säga det för det är kanske sanningen dårå.

    Ta hand om er ??

  • Svar på tråden Sexuellt obekräftad sambo
  • Skitpåre81
    Anonym (Omvänt) skrev 2018-08-14 18:20:59 följande:

    Skulle du själv vilja ha sex med någon utan att någonsin få orgasm?


    Hon vill inte få orgasm tillsammans. Hon kan bara få det på egen hand. Har tagit upp det och föreslagit olika saker men hon vill inte. Så fort jag tar upp ämnet dör hon en aning inombords och säger bara: så nu drar vi upp sexet igen. Vi har det bra annars och säger att vi älskar varandra och gör fina saker tillsammans. Usch nu jag känner mig jobbig och krävande.
  • Skitpåre81
    Anonym (Kanske inte tänder på män) skrev 2018-08-14 18:28:58 följande:

    Kan det vara så att hon inte tänder på män utan innerst inne vill ha en kvinna.

    Lever ni på liten ort så det inte "passar" eller vill hon bara bli gravid och sen dra till en kvinna ?

    Jag hade nog inte klarat av det förhållandet länge för ömhet smek och sex är i min värld ett måste i ett förhållande.


    Nej vi bor i Stockholm och kvinnor skulle hon aldrig kunna tänka sig. Jag föreslog trekant som en kitlande tanke med extra kille och även en extra tjej men hon har det inte i sig och svaret blev Aldrig i livet. Har vissa helt enkelt inga sexuella fantasier eller drivkraft?
  • Skitpåre81
    Anonym (Omvänt) skrev 2018-08-14 19:01:43 följande:

    Har hon alltid varit såhär?


    Ja det har hon vad jag vet. Hon påpekade att fantasier har man som ung 20 åring och fantasier skall få vara fantasier. Gjorde ett misstag och berättade att hon inte måste möta mina behov och sa att jag ordnar det på egen hand som dom flesta singlar får göra. Då blev hon sur.

    Om hon bara sa att hon inte gillar samliv så skulle det vara enklare att acceptera och gå vidare.
  • Skitpåre81
    Anonym (Bind) skrev 2018-08-14 18:35:44 följande:

    Ta in på hotell, sätt ögonbindel på och bind fast henne i sängen med silkessnöre och sen ?tvingar? du henne till orgasm med tunga, händer och/eller vibrator.

    Hon behöver nog en spark i ändan för att förstå vad hon missar.


    Jag föreslog ögonbindel och silvertejp på skoj för ett tag sedan men det gillade hon verkligen inte. Oralsex vill hon absolut inte ha och när vi skall penetrera så får jag inte ta saliv utan måste gräva fram fukt
  • Skitpåre81
    Brbsladderben skrev 2018-08-14 19:13:00 följande:

    Fast alltså.. vad hjälper det att göra så om hon inte KAN få orgasm av honom?

    Personligen så hade jag bara blivit irriterad.

    Har nämligen lite samma problem.

    Mycket beror på mentala spärrar tror jag- men också för att det läggs för lite fokus på mig, förspel. Den mentala upphetsningen.

    Då går det liksom inte.

    Sen blir man stressad över att man inte kan komma , och så är vi tillbaka på ruta ett.

    Så till ts- lägger du mycket fokus på enbart din njutning när ni väl har sex?

    Och framförallt.. vet du vad du håller på med ?där nere? på henne? Många gånger kan det nog också handla pm att det mest bara fumlas runt med fingrar och tungan och det är inte alls skönt.


    Utan att vara nått proffs så har jag fått beröm för min teknik med tunga och fingrar av mina tidigare kärlekar. Njae jag tänder inte på att hon inte är tänd men jag är inte den bästa knullmaskinen heller såklart.
  • Skitpåre81
    Anonym (Omvänt) skrev 2018-08-14 19:46:43 följande:

    Men om hon alltid varit likadan, varför lägger du skulden på henne?

    Du visste ju vad du fick från början?


    Jag trodde det skulle bli bättre med tiden helt enkelt.
  • Skitpåre81
    Anonym (Omvänt) skrev 2018-08-14 21:45:14 följande:

    Du trodde att det skulle bli bättre?

    Och när det inte blev det ger du henne skulden!

    Du visste vad du gav dig in på, antingen accepterar du att din sambo är som hon är, hon har inte lurat dig eller mörkat något. Eller så gör du slut och hittar någon som matchar dig sexuellt.


    Njae jag skuldbelägger henne inte precis som jag inte skuldbelägger en alkoholist för hans sjukdom. Jag har bara ett problem och det vill jag finna en lösning på. Jag är inte din typ som ser allt svart eller vitt men tack för din dyrbara tid.
Svar på tråden Sexuellt obekräftad sambo