Hur ofta ligger fula tjejer...
Med snygga killar?
Med snygga killar?
Exakt så är det!
Innan någon säger att tjejer också vill ha casual sex lika mycket som killar och att jag är fördomsfull och/eller gammaldags : jag menar generellt, det betyder inte att det alltid är så.
Jo men så är det nog lite. Tjejer är mer för långvariga relationer och inte så mycket för casual sex. Killar är ju lite tvärt om vad jag har fått för mig. Så det kan ju bli lite det omvända när man ser par som är tillsammans. Då är det tjejerna som får sänka kraven och killar som kan vara mer picky.
Kanske blir lite så i längre relationer, då många slappar till sig och tjejer bryr ju sig lite mer om sitt yttre än män.
Men när det kommer till nya möten och tillfälliga kontakter så är det tvärt om.
Har legat med en 65 årig dam kvart i tre sista chansen hon va inte fager men utsvulten gissa om jag fick jobba .. lite ågren över mitt beslut att följa med henne hem men kuken ville ha fitta ... ps har varit där några gånger till.....
Lika ofta som fula killar ligger med snygga tjejer.
Ja men så tror jag med. Vissa män skiter totalt i utseende så länge de får sex. Tjejer vill generellt sett aldrig bara ligga med en ful snubbe (whats the point liksom om man inte är supertänd?). I längre relationer värderar tjejer såklart mer än det yttre. Vilket ju är den vettiga grejen att göra och inte har att göra med att sänka sina krav.
Män väljer då hellre en skitsnygg tjej som är tråkig och dum i huvet för förhållanden?
Gud vad mycket puckade män det finns känner jag när jag tänker på den ekvationen.....
(Obs! Inte alla män). ;)
Även om du har rätt i din tes, vilket du nog har. Jag tror också det är männen som slappar till sig och odlar ölmage. Så innebär det ju ändå i längden att fler fula snubbar får ligga med snygga tjejer.
Om inte tjejerna slutar tända på sina försoffade snubbar och det blir sextorka förstås....
Har legat med en 65 årig dam kvart i tre sista chansen hon va inte fager men utsvulten gissa om jag fick jobba .. lite ågren över mitt beslut att följa med henne hem men kuken ville ha fitta ... ps har varit där några gånger till.....
Lite konstig tråd måste jag säga.. Men tror det är tvärt om. Tjejer får alltid ligga nästan oavsett hur de se ut. Dejtingmarknaden är tjejernas marknad och har alltid varit. Som kille måste du se väldigt bra ut eller vara känd för att det ska vara enkelt.
Som tjej kan du vara väldigt selektiv även om du ser mindre bra ut..
Även om jag själv är ganska selektiv och kräsen.