Hur ofta ligger fula tjejer...
Med snygga killar?
Med snygga killar?
Även om du har rätt i din tes, vilket du nog har. Jag tror också det är männen som slappar till sig och odlar ölmage. Så innebär det ju ändå i längden att fler fula snubbar får ligga med snygga tjejer.
Om inte tjejerna slutar tända på sina försoffade snubbar och det blir sextorka förstås....
Fel. Eftersom fler killar än tjejer har lägre krav på motsatt kön ligger därav fler fula tjejer oftare än fula killar. Hade killar haft större självrespekt så skulle fler av tjejerna haft mindre heterosex.
Jag antar du är kille? Det är alltid lättare att tro att "dom andra" har det lättare än en själv. Jag är du tjej och fick aldrig ligga. (Nu är jag gift och behöver inte jaga ragg längre).
Kan bara svara för mig själv och killar jag känner, men det kan inte vara så att när en tjej ligger runt så tänker man att hon har väldigt lätt för att göra det, dvs lättfotad, medan när en kille gör det (som inte är känd) så är det resultatet av hårt slit för att få till villiga tjejer?
Räknat i antal sexpartners stämmer väl inte det?
Också intressant att fler killar uppger att de är missnöjda med sina sexliv, samtidigt som fler tjejer säger att de mer sällan får orgasm. Hur går den ekvationen ihop? Kan det vara manlig sextorka som får männen att svara så?
Vad gäller ölmage vet jag inte vad du talar om. Jag ser betydligt fler överviktiga kvinnor i 50-årsåldern med kort hår, än dito män.
Räknat i antal sexpartners stämmer väl inte det?
Också intressant att fler killar uppger att de är missnöjda med sina sexliv, samtidigt som fler tjejer säger att de mer sällan får orgasm. Hur går den ekvationen ihop? Kan det vara manlig sextorka som får männen att svara så?
Vad gäller ölmage vet jag inte vad du talar om. Jag ser betydligt fler överviktiga kvinnor i 50-årsåldern med kort hår, än dito män.
Varför generaliserar du samtidigt som du säger *inte alla*?
Jag tror tjejer och killar är lika dumma, men på olika sätt. På så sätt är stupiditeten jämställd eller vad man ska säga.
Därav? Därmed/därför heter det väl?
Jag tror för övrigt också att *systemet* måste läggas om på något sätt så att fula tjejer får lika svårt som fula killar.
Men har nog andra mer fysiska sexbehov än tjejer. En tjej har ju inte samma behöver av att lätta på trycket om man säger det så ;)
Det systemet kommer inte läggas om förrän killar blir lila selektiva som tjejer i vilka de väljer att ligga med. En kille som nobbar sex ses inte som en riktig man, en kvinna som nobbar sex anses bara förnuftig i sitt avvisande snarare än att inte ses som kvinnlig. Jag är övertygad om att många kvinnor skulle ångra sig om det här pratet om jämställdhet verkligen inkluderade respekten för killar samt dess självresepekt. Då om någon gång skulle kvinnor känna sig förfördelade.