• Anonym (Nyfiken)

Hur ofta ligger fula tjejer...

Med snygga killar?

• Svar på tråden Hur ofta ligger fula tjejer...
  • Anonym (mmm)
    Anonym (anonym) skrev 2018-08-23 19:00:05 följande:
    Varför skulle killar ställa låga krav och nöja sig med en partner de varken attraheras av eller tycker om att umgås med verkar ytterst märkligt att de inte hellre väljer att leva ensamma än att plåga sig med ett liv de inte trivs med
    Varför skulle någon person sjunka så lågt? Jo, eftersom människor har ett behov. Att behöva nöja sig med människor man inte är attraherad är något män får göra.

Kvinnor har det fundamentala valet. 
    Det är naturligt. 
  • Anonym (Duh)

Varje helgfri söndag, varken mer eller mindre.

• Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-08-23 19:00:05 följande:

Varför skulle killar ställa låga krav och nöja sig med en partner de varken attraheras av eller tycker om att umgås med verkar ytterst märkligt att de inte hellre väljer att leva ensamma än att plåga sig med ett liv de inte trivs med

Der där är en fråga bara en kvinns kan fundera över. Frågar du mig så är det för att män, som signaturen mmm skriver, inte har samma val som kvinnor har. Detta för att kärlek, närhet och sex har en kortare väg för kvinnor än för män generellt. Varför dessa inte väljer att leva ensamma är enkelt, de har för lite tilltro på sig själva och tror inte i lika stor utsträckning som kvinnor att de klarar sig själva, vilket är felaktigt. Hade män trott på sig själva där så skulle fördelandet se annorlunda ut. Det är här som självrespekten infinner sig.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-08-23 20:08:31 följande:
    Der där är en fråga bara en kvinns kan fundera över. Frågar du mig så är det för att män, som signaturen mmm skriver, inte har samma val som kvinnor har. Detta för att kärlek, närhet och sex har en kortare väg för kvinnor än för män generellt. Varför dessa inte väljer att leva ensamma är enkelt, de har för lite tilltro på sig själva och tror inte i lika stor utsträckning som kvinnor att de klarar sig själva, vilket är felaktigt. Hade män trott på sig själva där så skulle fördelandet se annorlunda ut. Det är här som självrespekten infinner sig.
    Så män behöver en återgång till förr då kvinnor inte hade något val än att leva med män de inte var attraherade av eller trivdes eftersom kvinnor då behövde bli försörjda först av si far och sedan av sin man.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-08-23 20:27:49 följande:

Så män behöver en återgång till förr då kvinnor inte hade något val än att leva med män de inte var attraherade av eller trivdes eftersom kvinnor då behövde bli försörjda först av si far och sedan av sin man.

Nej, tvärtom behöver män se framåt. I det ingår att hålla tilltron för den egna personen högt. Män skulle klara många av de sysslor som tradionellt och även idag sköts av kvinnor i vardagen lika bra om inte bättre.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-08-23 20:35:11 följande:
    Nej, tvärtom behöver män se framåt. I det ingår att hålla tilltron för den egna personen högt. Män skulle klara många av de sysslor som tradionellt och även idag sköts av kvinnor i vardagen lika bra om inte bättre.
    Så män som nöjer sig med första kvinna gör detta så att de ska slippa att mamma kommer och städar, tvättar de smutsiga kläderna och fyller frysen med matlådor
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-08-23 20:57:25 följande:

Så män som nöjer sig med första kvinna gör detta så att de ska slippa att mamma kommer och städar, tvättar de smutsiga kläderna och fyller frysen med matlådor

Kanske inte så överdrivet. Även kärlek, närhet och sex som jag skrev. Men tragiskt nog gäller nog det många män det där.
  • Cunnilingus18
    Anonym (Vice) skrev 2018-08-23 16:05:18 följande:

Ja jag vill ha bra sex varje gång så jag ligger bara med män som jag både har god anledning att tro att de kommer ge mycket i sängen och män jag känner så väl att vi kan kommunicera om sex.

Det finns väldigt många män som antingen inte vet vad kvinnor behöver för att njuta eller män som av olika anledningar inte orka lägga ner tid och energi på att det ska vara skönt för tjejen.

Du och jag har diskutera sex i någon annan tråd också så jag vet att du är en givmild sexpartner men kolla runt lite här på familjeliv i sextorka och/eller dåligt sex -trådarna så berättas det i princip samma bakgrund till problemen: tjejerna kommer aldrig eller mycket sällan, sexet som utövas är oftast uteslutande kif penetration.

Aha, trodde du var en kille, men vet inte om vi diskuterat här innan, då du skriver som anonym, men säger du det så :)

Jo det finns säkert en hel del killar som inte orkar bry sig eller kanske tyvärr inte har bättre vetande? Känner tyvärr några sånna också!

Men själv har jag alltid vart fascinerad av den kvinnliga orgasmen och njutning. För mig blir sexet dåligt om inte min partner kommit iallafall en gång. Har faktiskt för att vara helt ärlig haft sex med tjejer som varit så orgasmiska så jag kommit på efferåt att jag glömde komma, bara för att njutit så mycket av att hon njuter..
  • Anonym (Vice)
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-23 23:02:27 följande:

Aha, trodde du var en kille, men vet inte om vi diskuterat här innan, då du skriver som anonym, men säger du det så :)

Jo det finns säkert en hel del killar som inte orkar bry sig eller kanske tyvärr inte har bättre vetande? Känner tyvärr några sånna också!

Men själv har jag alltid vart fascinerad av den kvinnliga orgasmen och njutning. För mig blir sexet dåligt om inte min partner kommit iallafall en gång. Har faktiskt för att vara helt ärlig haft sex med tjejer som varit så orgasmiska så jag kommit på efferåt att jag glömde komma, bara för att njutit så mycket av att hon njuter..

Ja sorry för det men jag brukar vara anonym i alla sextrådar. Tror jag använde Awa då. Det var i någon tråd om orgasmer.

Att du träffar kvinnor som är orgasmiska tror jag handlar om att du förstår hur kvinnors kön fungerar och är intresserad av sex på riktigt till skillnad från de män som mest verkar intresserade av att få egen utlösning.

Jag skulle gissa attdet kanske är någon promille av kvinnor som på riktigt inte kan komma till skillnad på hur många som faktiskt inte kommer med män. Det ligger såklart hos båda parter men det kräver ju att det finns kunskap och intresse för att göra nåt annat än in ut sprut.
  • Anonym (Vice)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-08-23 11:55:20 följande:

Jag vet, det är det som är grejen. I takt med att killarna sätter högre krav ökar jämställdheten på det området. Tjejer gillar sådana killar men de flesta tjejer skulle lik förbannat bli ratade och det vill jag, i motsats till vad du tror, hävda att många av tjejerna skulle ta hårt på den egna självkänslan (precis så som många många killar har fått uppleva).

Det är klart det tar på självkänslan. Tjejer blir ofta ratade även idag och har alltid blivit. Problemet med att tjejer enligt många får ligga lätt eller kan inleda relationer är för att män som bara är ute efter sex ratar dem efter att relationen är inledd (och de fått vad de vill) och det är betydligt värre för självkänslan än att från början få ett ärligt - Jag tycker inte att vi passar ihop. Eftersom om man redan inlett, dejting, sex, romans så har man redan hunnit investera känslor och tid i personen.

Det leder ju till att man känner sig lurad och slutar lita på män. Det är ju den största anledningen till att tjejer som vill ha relationer måste försöka gallra och genomskåda vad det är för män som tar kontakt med en.

Och jag syftar då på män som från början enbart har intresse av sex men ger sken av att vara ute efter en relation. Inte alla män.
Svar på tråden Hur ofta ligger fula tjejer...