Hur ofta ligger fula tjejer...
Med snygga killar?
Med snygga killar?
Varje helgfri söndag, varken mer eller mindre.
Varför skulle killar ställa låga krav och nöja sig med en partner de varken attraheras av eller tycker om att umgås med verkar ytterst märkligt att de inte hellre väljer att leva ensamma än att plåga sig med ett liv de inte trivs med
Så män behöver en återgång till förr då kvinnor inte hade något val än att leva med män de inte var attraherade av eller trivdes eftersom kvinnor då behövde bli försörjda först av si far och sedan av sin man.
Så män som nöjer sig med första kvinna gör detta så att de ska slippa att mamma kommer och städar, tvättar de smutsiga kläderna och fyller frysen med matlådor
Ja jag vill ha bra sex varje gång så jag ligger bara med män som jag både har god anledning att tro att de kommer ge mycket i sängen och män jag känner så väl att vi kan kommunicera om sex.
Det finns väldigt många män som antingen inte vet vad kvinnor behöver för att njuta eller män som av olika anledningar inte orka lägga ner tid och energi på att det ska vara skönt för tjejen.
Du och jag har diskutera sex i någon annan tråd också så jag vet att du är en givmild sexpartner men kolla runt lite här på familjeliv i sextorka och/eller dåligt sex -trådarna så berättas det i princip samma bakgrund till problemen: tjejerna kommer aldrig eller mycket sällan, sexet som utövas är oftast uteslutande kif penetration.
Aha, trodde du var en kille, men vet inte om vi diskuterat här innan, då du skriver som anonym, men säger du det så :)
Jo det finns säkert en hel del killar som inte orkar bry sig eller kanske tyvärr inte har bättre vetande? Känner tyvärr några sånna också!
Men själv har jag alltid vart fascinerad av den kvinnliga orgasmen och njutning. För mig blir sexet dåligt om inte min partner kommit iallafall en gång. Har faktiskt för att vara helt ärlig haft sex med tjejer som varit så orgasmiska så jag kommit på efferåt att jag glömde komma, bara för att njutit så mycket av att hon njuter..
Jag vet, det är det som är grejen. I takt med att killarna sätter högre krav ökar jämställdheten på det området. Tjejer gillar sådana killar men de flesta tjejer skulle lik förbannat bli ratade och det vill jag, i motsats till vad du tror, hävda att många av tjejerna skulle ta hårt på den egna självkänslan (precis så som många många killar har fått uppleva).