Hur ofta ligger fula tjejer...
Med snygga killar?
Med snygga killar?
Varför skulle de killar som anses som snygga vilja ligga med kvinnor som de uppfattar som fula och oattraktiva när de kan välja bland de som de attraheras av?
Vad är det för "system" som ska ändras, införande av restriktioner och skambeläggande angående sex så att de sexlösa inte märker när de sociala trevliga killarna får sällskap hem?
Inget system kommer att tilldela osociala människor tillgång till partners helt enkelt för att människor hellre låter bli sex än har det med hon som döljer sig bakom sitt hår tittar i golvet och mumlar när Karl 32 försöker inleda ett samtal
Det Är ju det som är grejen. Jag har inget emot att bli ratad av någon som inte är intresserad av just mig. Jag har inget intresse av att ligga med någon som lika gärna skulle kunna ta vem som helst. Den jag har sex med ska tycka att just jag är THE SHIT!
Jag skulle säga att de flesta kvinnor håller med.
de flesta människor har i alla tider ställt sina egna höga krav på vem de vill ha sex med möjligtvis under några år under 60-talet hade en del snällhetssex med ointressanta människor av ideella skäl
Vadå chansa?? Man vill ju ha bra sex varje gång, och för mig har bra sex alltid varit att få tjejen att njuta så mycket som möjligt! Eller hur menar du?
Förr hade de välbeställda sällan fler än ett par barn eftersom de hade kunskap om när de var störst risk för graviditet och de som hade bra äktenskap ville sällan ha fler barn än de kunde ge en bra utbildning.
Reproduktionen har självfallet minskat med möjligheten till preventivmedel som alla båda fattiga och rika har råd med dessutom behöver inte föräldrar har horder av barn längre för att ha några som överlever som kan ta hand om föräldrarna när de blir gamla.
Fungerande killar ställer självklart höga krav på en partner eftersom det är någon man ska dela säng, soffa, köksbord och badrum med under lång tid
Precis, det här är något kvinnor har svårt att acceptera.
Allt ska vara så dåligt för kvinnor men när männen visar vad som tydligt är en problematik för män så blir det värsta debatten.