• Anonym (Usch)

Snoppen stinker trots tvätt!

Jag har bara varit med en man men börjar misstänka att detta inte är helt normalt. Han luktar alltid illa där nere, nyduschad eller ej. Jag har hjälpt honom tvätta noggrant för jag tänkte att han kanske slarvade, men det hjälpte inte. Har provat både vanlig, parfymerad tvål samt parfymfri intimtvål/-olja med kräm och hela kitet - ingen skillnad. När jag går in i ett rum han sitter i och han inte är helt nyduschad så kan jag känna på lukten ifall han kliat sig innanför byxorna. Jag vet att jag har ett känsligt luktsinne men jag står inte ut, har genom åren utvecklat en penisfobi pga att den alltid känns så äcklig. Vill inte röra den eller vara nära den/se den längre. Hans händer luktar ofta snopp så då kan vi inte sitta nära eller hålla om varandra. Han luktar precis som jag gör om jag inte tvättat underlivet på flera dagar, bara att han alltid luktar så oavsett.

Vad gör man??

• Svar på tråden Snoppen stinker trots tvätt!
  • Anonym (r)

Han gör förmodligen inte rent ordentligt under förhuden. En del pojkar har inte fått lära sig det.

• Anonym (Usch)

Jag har själv tvättat på och under förhuden samt pung och övrigt liksom och tänkte att det måste gjort susen men det var inte luktfritt ändå, vid närkontakt s a s. Oralsex är ju helt uteslutet såklart vilket är trist. Går man till vårdcentralen eller vad gör man?

• Anonym (r)
    Anonym (Usch) skrev 2018-08-30 22:35:03 följande:

Jag har själv tvättat på och under förhuden samt pung och övrigt liksom och tänkte att det måste gjort susen men det var inte luktfritt ändå, vid närkontakt s a s. Oralsex är ju helt uteslutet såklart vilket är trist. Går man till vårdcentralen eller vad gör man?

Rullade du ner förhuden ordentligt? Det är inte helt okomplicerat att tvätta under förhuden. Sedan behövs det ju tvättas regelbundet under förhuden, annars samlas det ju igen.  Han måste torka sig efter urinering osv. Det räcker inte att du gör en engångsinsats.
  • toughshit

Han kanske har fått en svampinfektion. Man ska aldrig tvätta med tvål.. Kolla upp det?

• Anonym (G)
    toughshit skrev 2018-08-30 22:55:45 följande:
    Han kanske har fått en svampinfektion. Man ska aldrig tvätta med tvål.. Kolla upp det?
    Ja, kolla upp det.
  • Anonym (Usch)

Är det vårdcentralen man hör av sig till då?

• Anonym (Urk!)
    Anonym (Usch) skrev 2018-08-30 22:35:03 följande:

Han behöver söka vårdcentral, men utöver det så måste han naturligtvis tvätta rent under hela förhuden vid varje dusch. Om han vanligen inte gör det så räcker det inte med en enda tvätt för att bli ren. Han behöver även torka sig när han har kissat. (Och definitivt sluta pilla sig på snoppen! Att hans händer luktar snopp låter ju helt sjukt, oavsett eventuell onormal stank. Sitter han alltså och kliar sig på könet i tid och otid? Varför?? Och hur kan du vara okej med det?)
  • Anonym (yes)
    Anonym (Usch) skrev 2018-08-31 12:40:03 följande:

Är det vårdcentralen man hör av sig till då?

Ja precis.
  • taquine

Han måste ju ha en svampinfektion /könssjukdom. Även om han inte skulle vara supernoga varje dag så stinker inte en frisk snopp så.

Se till att han kollar upp snarast, kanske behöver en antibiotikakur.Reagerar han inte själv och undrar varför det luktar så illa?

Och sen får jag hålla med om att det är jäkligt oattraktivt med vuxna karlar som ska vara och pilla på snoppen i tid och otidKräks

Goodness me
  • Anonym (Usch)

Är det mer än att dra tillbaka förhuden och tvätta där också, kan man vara mer noggrann än så?

Haha ja han kliar/drar i tid och otid. Sjukt äckligt och vi har haft många diskussioner om det.

Problemet är att han inte känner det själv. Han har dåligt luktsinne överlag (enligt mig, han tycker att jag är hyperkänslig). Han påstår att jag inbillar mig men det vet jag med säkerhet att jag inte gör.

Svar på tråden Snoppen stinker trots tvätt!