• Anonym (Usch)

Snoppen stinker trots tvätt!

Jag har bara varit med en man men börjar misstänka att detta inte är helt normalt. Han luktar alltid illa där nere, nyduschad eller ej. Jag har hjälpt honom tvätta noggrant för jag tänkte att han kanske slarvade, men det hjälpte inte. Har provat både vanlig, parfymerad tvål samt parfymfri intimtvål/-olja med kräm och hela kitet - ingen skillnad. När jag går in i ett rum han sitter i och han inte är helt nyduschad så kan jag känna på lukten ifall han kliat sig innanför byxorna. Jag vet att jag har ett känsligt luktsinne men jag står inte ut, har genom åren utvecklat en penisfobi pga att den alltid känns så äcklig. Vill inte röra den eller vara nära den/se den längre. Hans händer luktar ofta snopp så då kan vi inte sitta nära eller hålla om varandra. Han luktar precis som jag gör om jag inte tvättat underlivet på flera dagar, bara att han alltid luktar så oavsett.

Vad gör man??

• Svar på tråden Snoppen stinker trots tvätt!
  • Anonym (öh)

Varför tvättar du inte underlivet på flera dagar?

• Anonym (flänsOST!)
    Anonym (r) skrev 2018-08-30 22:26:15 följande:

Han gör förmodligen inte rent ordentligt under förhuden. En del pojkar har inte fått lära sig det.

lÄR VARA FLÄNSOST BAKOM OLLAT...
  • Anonym (M)

Det är antagligen nån form av obalans. En snopp ska inte lukta skunk sekunden han kliver ur duschen. Inte ens min karl luktar mer än pungsvett efter en hård dags arbete o jag har känsligt luktsinne.

MEN! En bidragande orsak kan vara pillandet o dragandet. Han är där med sina smutsiga händer o förstör floran. Han borde växa upp o skaffa sig andra intressen än dra i snoppen.

• Anonym (Usch)
    Anonym (öh) skrev 2018-08-31 20:58:37 följande:

Varför tvättar du inte underlivet på flera dagar?

Äh, har du duschat varje dag utan undantag sedan tonåren? Vid magsjuka, under värkarbete och med nyfödd bebis fastklistrad på tutten? =)
    Anonym (flänsOST!) skrev 2018-08-31 21:08:40 följande:

Det luktar snarare så än svett eller annat ja
  • Anonym (Usch)
    Anonym (M) skrev 2018-08-31 21:13:53 följande:

Det är antagligen nån form av obalans. En snopp ska inte lukta skunk sekunden han kliver ur duschen. Inte ens min karl luktar mer än pungsvett efter en hård dags arbete o jag har känsligt luktsinne.

MEN! En bidragande orsak kan vara pillandet o dragandet. Han är där med sina smutsiga händer o förstör floran. Han borde växa upp o skaffa sig andra intressen än dra i snoppen.

Tar med mig detta. Men obalans i flera år känns också märkligt. Hursom, ska lista ut ett sätt att ta upp det på bara så får han kolla upp det (och sluta gräva som sysselsättning)
  • Anonym (flänsOST!)
    Anonym (Usch) skrev 2018-08-31 21:30:57 följande:
    Äh, har du duschat varje dag utan undantag sedan tonåren? Vid magsjuka, under värkarbete och med nyfödd bebis fastklistrad på tutten? =)

Sug den ren på flänsost och smegma...
  • Anonym (M)
    Anonym (Usch) skrev 2018-08-31 21:33:11 följande:

Tar med mig detta. Men obalans i flera år känns också märkligt. Hursom, ska lista ut ett sätt att ta upp det på bara så får han kolla upp det (och sluta gräva som sysselsättning)

Nja inte särskilt märkligt. Dra o pilla på snoppen är nått han gjort sålänge ni varit tillsammans antar jag? Då får den aldrig vila o "återhämta" sig själv utan det tillförs hela tiden nya bakterier.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (M) skrev 2018-08-31 21:36:23 följande:

Nja inte särskilt märkligt. Dra o pilla på snoppen är nått han gjort sålänge ni varit tillsammans antar jag? Då får den aldrig vila o "återhämta" sig själv utan det tillförs hela tiden nya bakterier.

Ja det låter väl rimligt
  • Fiona M

Han får

1) gå till vårdcentralen

och

2) sluta pilla hela tiden. Vad är han, 5 år eller?

• Anonym (öh)
    Anonym (Usch) skrev 2018-08-31 21:30:57 följande:

Du pratade om flera dagar. Inget jag varit med om. Vid magsjuka är det ju väldigt härligt och nödvändigt att duscha. Under värkarbetet låg jag i badet och under amningsperioderna var mina bebisar så drogade av bröstmjölk att jag utan problem kunde duscha, de få gånger de inte somnade duschade jag med dem.
Svar på tråden Snoppen stinker trots tvätt!