• Anonym (Usch)

Snoppen stinker trots tvätt!

Jag har bara varit med en man men börjar misstänka att detta inte är helt normalt. Han luktar alltid illa där nere, nyduschad eller ej. Jag har hjälpt honom tvätta noggrant för jag tänkte att han kanske slarvade, men det hjälpte inte. Har provat både vanlig, parfymerad tvål samt parfymfri intimtvål/-olja med kräm och hela kitet - ingen skillnad. När jag går in i ett rum han sitter i och han inte är helt nyduschad så kan jag känna på lukten ifall han kliat sig innanför byxorna. Jag vet att jag har ett känsligt luktsinne men jag står inte ut, har genom åren utvecklat en penisfobi pga att den alltid känns så äcklig. Vill inte röra den eller vara nära den/se den längre. Hans händer luktar ofta snopp så då kan vi inte sitta nära eller hålla om varandra. Han luktar precis som jag gör om jag inte tvättat underlivet på flera dagar, bara att han alltid luktar så oavsett.

Vad gör man??

• Svar på tråden Snoppen stinker trots tvätt!
  • Anonym (abc)

Oj, oj , oj, jag måste tvätta snoppen! Oj, oj, oj, aj, aj, aj den luktar så illa! Herre min gud.

• Anonym (G)
    Anonym (abc) skrev 2025-01-11 22:22:35 följande:

Oj, oj , oj, jag måste tvätta snoppen! Oj, oj, oj, aj, aj, aj den luktar så illa! Herre min gud.

Att sköta sin hygien gör väl alla.
  • Meddelande borttaget
  • Lånehajen
    Anonym (C) skrev 2025-01-11 23:42:00 följande:

Du ska inte tvätta en kuk med någon tvål överhuvudtaget... Ollonet är lite mera som en fettig svamp.. Har du tvål på han så torkar det ut.. 

Får väl koll upp så att allt gnuggande med tvål inte lett till någon svamp.

Jasså, det har jag aldrig märkt. Tvålar alltid in kuken noggrant och ollonet likaså. Aldrig varit med om att något torkar ut eller att få svamp. Kvinnor brukar gilla att man är ren och fräsch därnere.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Lånehajen
    Anonym (C) skrev 2025-01-11 23:53:25 följande:
    Du ska bara använda vatten där nere.. Det vet varenda doktor.. Tror du mig inte får du googla det.

Men för oss med stor kuk och stort ollon så är det inte ovanligt att det börjar blöda ut ur skinnet utav ollonet så fort vi är o tvålar oss där nere.. 

Här har du en googling, så behöver du ej argumentera och ljuga lite mer för mig.
    "Det räcker att tvätta penisen en gång om dagen med vatten för att hålla den ren. Att tvätta penisen med tvål kan orsaka hudutslag, klåda och torr hud. Särskilt förhudens insida och ollonet är känsliga för uttorkning. Du kan i stället använda en oparfymerad olja som till exempel barnolja för att skydda huden."

Tvivlar inte på att det är rekommendationen från vården men luktar gott - nja. Det är inte särskilt fräscht att bara tvätta med vatten. Att det skulle blöda ur skinnet för att man har stor kuk låter väldigt märkligt. Lider du månne av trång förhud? 

Att du skulle ha större kuk än mig och att den luktar bättre har jag väldigt svårt att tro. Blotta faktumet att du känner ett behov av att nämna din storlek får mig att misstänka att du saknar storkukslugnet.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Snoppen stinker trots tvätt!