• Anonym (Usch)

Snoppen stinker trots tvätt!

Jag har bara varit med en man men börjar misstänka att detta inte är helt normalt. Han luktar alltid illa där nere, nyduschad eller ej. Jag har hjälpt honom tvätta noggrant för jag tänkte att han kanske slarvade, men det hjälpte inte. Har provat både vanlig, parfymerad tvål samt parfymfri intimtvål/-olja med kräm och hela kitet - ingen skillnad. När jag går in i ett rum han sitter i och han inte är helt nyduschad så kan jag känna på lukten ifall han kliat sig innanför byxorna. Jag vet att jag har ett känsligt luktsinne men jag står inte ut, har genom åren utvecklat en penisfobi pga att den alltid känns så äcklig. Vill inte röra den eller vara nära den/se den längre. Hans händer luktar ofta snopp så då kan vi inte sitta nära eller hålla om varandra. Han luktar precis som jag gör om jag inte tvättat underlivet på flera dagar, bara att han alltid luktar så oavsett.

Vad gör man??

• Svar på tråden Snoppen stinker trots tvätt!
  • Jonnynilsson

Ge fan i tvålen på kuken så löser det sig. Skölj av kuken med runkrörelse under rinnande vatten. Ingen tvål alls alltså.

• Anonym (Svamp)

Låter som att han kan ha svamp i ljumskarna vilket inte helt ovanligt att man kan få. Luktar vedervärdigt och är inget som en dusch biter på mer än högst tillfälligt. 
    Det finns receptfri salva på Apoteket, Terbinafin, mot ljumsksvamp som man kan prova att behandla med. Funkar inte det så måste han vända sig till vårdcentralen för att kolla upp vad det kan vara.
    Lycka till. Hoppas att det löser sig.

• Anonym (Hold my beer)

För det första måste han sluta pilla sig i skrevet. För det andra måste han tvätta snoppen själv, om det görs av någon annan kan det göra ont när man drar förhuden för långt, det är bäst om det sköts av den som känner vad som händer.

• Anonym (Kliande)

Eftersom det kliar så är väl det ett tydligt tecken på att något inte är som det ska oavsett lukten? Han borde gå med på att gå till läkare för att slippa klådan? Det måste vara jättejobbigt att ständigt känna att det kliar i byxan...

• TaniaG
    Anonym (Usch) skrev 2018-08-30 22:20:36 följande:
    Snoppen stinker trots tvätt!

Jag har bara varit med en man men börjar misstänka att detta inte är helt normalt. Han luktar alltid illa där nere, nyduschad eller ej. Jag har hjälpt honom tvätta noggrant för jag tänkte att han kanske slarvade, men det hjälpte inte. Har provat både vanlig, parfymerad tvål samt parfymfri intimtvål/-olja med kräm och hela kitet - ingen skillnad. När jag går in i ett rum han sitter i och han inte är helt nyduschad så kan jag känna på lukten ifall han kliat sig innanför byxorna. Jag vet att jag har ett känsligt luktsinne men jag står inte ut, har genom åren utvecklat en penisfobi pga att den alltid känns så äcklig. Vill inte röra den eller vara nära den/se den längre. Hans händer luktar ofta snopp så då kan vi inte sitta nära eller hålla om varandra. Han luktar precis som jag gör om jag inte tvättat underlivet på flera dagar, bara att han alltid luktar så oavsett.

Vad gör man??

Hej! 😊

Jag heter Tania och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig angående denna fobi. Min mejl är tania.gazi02@gmail.com

Du får jättegärna höra av dig dit! 

• Anonym (Hästtjejen)

det låter som att din man har fått svamp.. Tycker han ska gå till en gynekolog eller urolog för att kolla upp eventuell infektion. Ett underliv ska inte lukta illa utan anledning. Han tycker nog det är lika jobbigt som du. Detta är nog bara ren okunskap. Lycka till!

• Anonym (Nans)

Är det inte något annat som stinker än snoppen? Tex rumpan eller ljumskarna? 

• Anonym (G)
    TaniaG skrev 2025-01-07 15:00:33 följande:

Hej! 😊

Jag heter Tania och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig angående denna fobi. Min mejl är [email protected]

Du får jättegärna höra av dig dit! 

Tråden har några år på nacken så TS kanske inte är aktiv på forumet längre.
  • Anonym (Big dick)

Som man i medelåldern så kan jag säga att det händer mig ibland, kan bero på mycket olika saker. 

• Anonym (Big dick)

Som man i medelåldern så kan jag säga att det händer mig ibland, kan bero på mycket olika saker. Ibland luktar det tyvärr. 

Svar på tråden Snoppen stinker trots tvätt!