• TrueLove12

För oss som tempar för att bli gravid

Hej, hoppas fler kan följa med vi som tempar, jag själv började med detta förra månaden då det inte har blivit något sedan nov 2017.

Denna månad bestämde vi oss för att inte testa med äl tester pga stressrelaterat för min del provar lite olika metoder.

Jag använder babyplan tempen och lägger in i Flo appen.

Jag är 27 år om en vecka ungefär och min man är 34

Vad använder ni?

Hur länge har ni försökt?

Vilka åldrar är ni?

• Svar på tråden För oss som tempar för att bli gravid
  • Jojjans
    TrueLove12 skrev 2018-11-15 18:11:03 följande:

Kan ju hoppas på de bästa min man är rätt säker sa när han såg händerna du kanske är gravid hihi.

Ja ska testa senare om mens inte dyker upp jag har cb earley test hemma med som ja kan testa om mens inte dyker upp.

Ja hoppas ju att de kan vara graviditet för jag har haft allt nästan helt olik denna månad ja funderat en massa och ja brukar vara helt säker annars att mens ska komma men har inte kännt något och har mer flytningar de senaste dagarna

Spännande! Jag håller tummarna för dig :)
  • TrueLove12
    Jojjans skrev 2018-11-15 19:55:14 följande:

Spännande! Jag håller tummarna för dig :)

Tack de lär behövas är så himla nervös om mens dyker upp men på samma gång tror jag inte de
  • Ise

Vad tror ni om denna? Har vanligtvis en lutafas på 13 dagar, nu är jag inne på dag 16 efter äl och tempen tog ett steg upp istället för att dippa.

När jsg varit gravid tidtagare har de sett liknande ut... det skulle ju iofs kunna vara så att äl egentligen kom senare - då har jag några dagar till på mig att överanalysera saker ;)
  • SofieElise
    Ise skrev 2018-11-16 07:02:52 följande:

Här är endast den här månadens cykel

Köp ett test tycker jag, tror absolut du kan vara gravid. Har du testat än?
  • Ise
    SofieElise skrev 2018-11-16 07:05:41 följande:

Köp ett test tycker jag, tror absolut du kan vara gravid. Har du testat än?

Nix inget testande än, kan inte ta mig ut idag heller för är ensam med sjuka barn. Men så sjukt nyfiken!
  • SofieElise
    Ise skrev 2018-11-16 07:22:31 följande:

Nix inget testande än, kan inte ta mig ut idag heller för är ensam med sjuka barn. Men så sjukt nyfiken!

Hoppas du kan få till ett test dag, med tanke på grafen o att du passerat bim så är chansen stor tror jag ;)
  • TrueLove12

Temp 36,87 hade inte sänkt sig så himla mycket sen igår och ingen mens i sikte ännu med 2 dagar sen med idag

• SofieElise
    TrueLove12 skrev 2018-11-16 17:15:05 följande:

Temp 36,87 hade inte sänkt sig så himla mycket sen igår och ingen mens i sikte ännu med 2 dagar sen med idag

Har du testat?
Svar på tråden För oss som tempar för att bli gravid