Hur fungerar Tinder?
Hej jag har inte så stor erfarenhet av tjejer så nätdejting har jag känt mig bekväm med. Har testat flera olika sidor tills en kompis föreslog att jag skulle testa Tinder då han själv träffade sin flickvän där.
Gick med vid midsommar och tryckt in det gröna hjärtat på x antal tjejer och fått 4 matchningar kanske, sedan finns det en blå stjärna som heter super like som man har tillgång till en gång per dygn? Som jag uppfattat super like så ser tjejen direkt att jag gillat henne. Brukar använda den blå stjärnan för skojs skull på tjejer jag aldrig skulle ha chans på, senast i helgen klickade jag på super like på en tjej som skulle platsa i paradis hotell och swipade vidare till det stog att jag måste vänta 24 h innan jag kan fortsätta.
Kom hem från affären och såg att jag hade en matchning, från hon jag gett en blå stjärna. Hon hade även skrivit ett meddelande som jag besvarade och vi konverserade fram och tillbaka. Hon verkade riktigt trevlig och konversationen flöt på bra. Sedan åkte jag iväg till några kompisar och deras flickvänner på middag och hade samtidigt den här tjejen i huvudet större delen av kvällen,
När jag kom hem runt midnatt så gick jag in på tinder och märkte att chatten vi skrev till varandra var borta! Blev riktigt besviken, har hänt så tidigare att jag pratat lite med en tjej och en stund senare är chatten borta :(
Är det någon bugg i appen, har det hänt er?
Tanken slog mig att de matchningar jag fått är robotar som skriver till mig med enbart syfte att få mig att köpa vip?