• Anonym (Trådskaparinnan)

Finlandsfärja

Finlandsfärjorna verkar vara ett paradis för otrohet..

Hur många av er har lämnat partnern hemma och dragit på kompisresa där och haft sex på båten? "

Det som händer på båt stannar på båten"

• Svar på tråden Finlandsfärja
  • Anonym (Kvinna46)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-09-19 19:26:30 följande:

Ja nästan. Två killar var med som så kallade wingmans och fick sitt roliga lite senare på resan. Resterande åtta på ett bräde så att säga

Jag beundrar dig. Hur länge varar det?
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 19:38:16 följande:
    Beundrar dig också ( och lite avis)  måste jag säga.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 19:38:16 följande:

Beror lite på hur man räknar. Med Liten drink regegelgenomgång lite stripp och dildolek för att hetsa killarna och sedan GB tog kanske två timmar med en timmes intensivt knullande. Sedan blev det relax och och god middag innan mina wingmans fick sitt lilla roliga. Kvällen avslutades med rejält med rotting från den wingman som också arrangerat det hela. Att det var lite svårt att sitta dagen efter berode mer på rottingen än på andra aktiviteter.
  • Anonym (Kvinna46)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-09-19 19:51:26 följande:

Beror lite på hur man räknar. Med Liten drink regegelgenomgång lite stripp och dildolek för att hetsa killarna och sedan GB tog kanske två timmar med en timmes intensivt knullande. Sedan blev det relax och och god middag innan mina wingmans fick sitt lilla roliga. Kvällen avslutades med rejält med rotting från den wingman som också arrangerat det hela. Att det var lite svårt att sitta dagen efter berode mer på rottingen än på andra aktiviteter.

Har du haft 2 kuk på en gång? i vagina och anal?

Jag är nyfiken och kåt på den.
  • Anonym (börja där)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 20:14:01 följande:

har du börjat med att testa kuk + dildo in röven?
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 20:14:01 följande:

Ja jag har testat DP och DPP. DP är häftigt men DPP är helt underbart. Krävs dock att man hittar två killar som inte är rädda för att korsa svärd. Får du möjlighet så testa.
  • Anonym (Kvinna46)
    Anonym (börja där) skrev 2018-09-19 20:30:54 följande:

har du börjat med att testa kuk + dildo in röven?

ja jag har haft många gånger, men inte nyligen.
  • Anonym (Kvinna46)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-09-19 20:31:20 följande:

Ja jag har testat DP och DPP. DP är häftigt men DPP är helt underbart. Krävs dock att man hittar två killar som inte är rädda för att korsa svärd. Får du möjlighet så testa.

Jag skulle vilja prova det, men jag är inte ung längre och jag vet inte om det finns någon som vill göra det med mig. var träffade du dessa män?
  • Norrland 2
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 20:47:49 följande:

Jag skulle vilja prova det, men jag är inte ung längre och jag vet inte om det finns någon som vill göra det med mig. var träffade du dessa män?

Dom ska du nog välja med lite omsårg ! Många hittar nog sina kontakter i swinger svängen
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 20:47:49 följande:

Detta var för några år sedan men killen som arrangerade detta träffade jag på Amante och sedan skötte han kontakten med killarna. Fick 25 killar att välja på och valde ut 10 plus de två som var wingmans. En dök inte upp och en kändes fel och fick inte vara med. LustKammaren är bra om man söker trevliga killar. Swingersklubbar fungerar också bra. Vill man ha flera killar samtidigt finns det temakvällar för GB. Enstaka killar går säkert att ragga på båt eller valfri hotelbar. Killar som fungerar i grupp är lite svårare. Kan vara smart att börja med en KK och bygga lite trygghet och sedan söka efter kille nummer två. Alltid skönt att ha någon som man litar på som grund för gruppsex och trekanter.
Svar på tråden Finlandsfärja