Finlandsfärja
Finlandsfärjorna verkar vara ett paradis för otrohet..
Hur många av er har lämnat partnern hemma och dragit på kompisresa där och haft sex på båten? "
Det som händer på båt stannar på båten"
Finlandsfärjorna verkar vara ett paradis för otrohet..
Hur många av er har lämnat partnern hemma och dragit på kompisresa där och haft sex på båten? "
Det som händer på båt stannar på båten"
Ja nästan. Två killar var med som så kallade wingmans och fick sitt roliga lite senare på resan. Resterande åtta på ett bräde så att säga
Jag beundrar dig. Hur länge varar det?
Beror lite på hur man räknar. Med Liten drink regegelgenomgång lite stripp och dildolek för att hetsa killarna och sedan GB tog kanske två timmar med en timmes intensivt knullande. Sedan blev det relax och och god middag innan mina wingmans fick sitt lilla roliga. Kvällen avslutades med rejält med rotting från den wingman som också arrangerat det hela. Att det var lite svårt att sitta dagen efter berode mer på rottingen än på andra aktiviteter.
Har du haft 2 kuk på en gång? i vagina och anal?
Jag är nyfiken och kåt på den.
har du börjat med att testa kuk + dildo in röven?
Ja jag har testat DP och DPP. DP är häftigt men DPP är helt underbart. Krävs dock att man hittar två killar som inte är rädda för att korsa svärd. Får du möjlighet så testa.
Jag skulle vilja prova det, men jag är inte ung längre och jag vet inte om det finns någon som vill göra det med mig. var träffade du dessa män?
Jag skulle vilja prova det, men jag är inte ung längre och jag vet inte om det finns någon som vill göra det med mig. var träffade du dessa män?