• Anonym (Trådskaparinnan)

Finlandsfärja

Finlandsfärjorna verkar vara ett paradis för otrohet..

Hur många av er har lämnat partnern hemma och dragit på kompisresa där och haft sex på båten? "

Det som händer på båt stannar på båten"

• Svar på tråden Finlandsfärja
  • Anonym (Kvinna46)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-09-19 21:02:46 följande:

Detta var för några år sedan men killen som arrangerade detta träffade jag på Amante och sedan skötte han kontakten med killarna. Fick 25 killar att välja på och valde ut 10 plus de två som var wingmans. En dök inte upp och en kändes fel och fick inte vara med. LustKammaren är bra om man söker trevliga killar. Swingersklubbar fungerar också bra. Vill man ha flera killar samtidigt finns det temakvällar för GB. Enstaka killar går säkert att ragga på båt eller valfri hotelbar. Killar som fungerar i grupp är lite svårare. Kan vara smart att börja med en KK och bygga lite trygghet och sedan söka efter kille nummer två. Alltid skönt att ha någon som man litar på som grund för gruppsex och trekanter.

hade de stora kukar?

Jag har inte haft analsex länge och nu skulle jag inte vara redo för många killar.

swingerklub accepterar kvinnan själv? eller med en man?
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 21:29:19 följande:

hade de stora kukar?

Jag har inte haft analsex länge och nu skulle jag inte vara redo för många killar.

swingerklub accepterar kvinnan själv? eller med en man?

Som kvinna är man alltid välkommen även på rena parkvällar. Den enda klubb som kan vara ett problem är Par i Hjärter. Dessa killar var modell minst 18cm men det berodde på mina krav. Finns gott om trevliga killar med helt vanliga storlekar. Fördelen med att träffa killar på klubb är att man ser vad man får om man har önskemål på storleken. Personligen tycker jag att lite större gör det lite lättare att få till ett DP. Värm upp med en butplug och kanske lite vanlig analsex. Sedan är det bara att slapna av och njuta.
  • Anonym (Mini)

Jag åker ca 3-4 ggr/år med några vänninor , får alltid massor av förslag på att gå ner till hytten o ha sex men har aldrig gjort det då jag är i förhållande . Visst har det varit lockande men nej.

• Anonym (Kvinna46)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-09-19 21:54:35 följande:

Som kvinna är man alltid välkommen även på rena parkvällar. Den enda klubb som kan vara ett problem är Par i Hjärter. Dessa killar var modell minst 18cm men det berodde på mina krav. Finns gott om trevliga killar med helt vanliga storlekar. Fördelen med att träffa killar på klubb är att man ser vad man får om man har önskemål på storleken. Personligen tycker jag att lite större gör det lite lättare att få till ett DP. Värm upp med en butplug och kanske lite vanlig analsex. Sedan är det bara att slapna av och njuta.

Jag måste köpa en plugg och göra det. Och jag har inte sex med vem. Min partner gillar inte analsex.

Hur kan jag fråga? hur gammal var du när du gjorde det?
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 22:46:12 följande:

Jag måste köpa en plugg och göra det. Och jag har inte sex med vem. Min partner gillar inte analsex.

Hur kan jag fråga? hur gammal var du när du gjorde det?

37 eller 38. Minns inte riktigt vilket år det var. Rätt nyligen skild och helt vild. Köp en plug och testa den samtidigt som du rider. Inte riktigt samma sak men grymt skönt. Med tanke på ditt nick tolkar jag det som att du är nästan lika gammal som jag. Är själv 48 så din ålder är absolut inget hinder för att börja ett mer utlevande sexliv.
  • Anonym (50 years of grey)

Körde tradare på Finland runt 1990, vikingline till Helsingfors varje vecka, fredagskvällar på väg hem kunde det vara riktigt bra drag, så vad gjorde man då som vältränad 20 årig singelkille? Jo gick satt å drack kaffe å snackade skit med andra chaffisar. Man tar sej för pannan :(

• Anonym (Man-53)
    Anonym (Mini) skrev 2018-09-19 22:35:14 följande:

Jag åker ca 3-4 ggr/år med några vänninor , får alltid massor av förslag på att gå ner till hytten o ha sex men har aldrig gjort det då jag är i förhållande . Visst har det varit lockande men nej.

Hur långt tillät du? Pussar och hångel på dansgolvet?
  • Anonym (Snälla frun)

Inte lämnat min partner hemma, han är oftast med och jag får i uppdrag att ragga i baren. Har hänt att upptagna män nappat ;)

• Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2018-09-20 11:30:49 följande:

Inte lämnat min partner hemma, han är oftast med och jag får i uppdrag att ragga i baren. Har hänt att upptagna män nappat ;)

Så är det absolut idagsläget när man är gift med en trevlig och rolig man som förtjänar att få vara med och leka.

Mitt ex. passade bättre hemma i tv soffan framför någon fotbollsmatch än i hytten på färjan.
  • Anonym (Tombola)

Jag kan fullt ut förstå frestelsen men har lite svårt att förstå varför man planerar att vara otrogen på en i det här fallet Finlandsfärja. Har själv jobbat som vakt (kryssningsvärd) på färjor och har sett det mesta. Gör slut åk som singel och ligg med hur många du vill när/hur du vill istället för att såra din partner som är hemma.

Svar på tråden Finlandsfärja