Finlandsfärja
Finlandsfärjorna verkar vara ett paradis för otrohet..
Hur många av er har lämnat partnern hemma och dragit på kompisresa där och haft sex på båten? "
Det som händer på båt stannar på båten"
Finlandsfärjorna verkar vara ett paradis för otrohet..
Hur många av er har lämnat partnern hemma och dragit på kompisresa där och haft sex på båten? "
Det som händer på båt stannar på båten"
Njae, vuxna människor borde väl också kunna vara kapabla att ta ansvar för vad de medvetet väljer att delta i?
Givetvis behöver du inte inför legitimeringstvång och koll mot skattemyndigheten men i de fall du vet eller misstänker att personen bedrar sin partner så kan du ju tacka nej? Du har väl också ett val?
Japp, men ditt deltagande i deras otrohet är ju också ett vuxet val som DU bär ansvar för. Varför lägger du då ansvaret på de som väljer att vara otrogna? De har väl inget ansvar för dina val?
Om man inte vet så kan man givetvis inte klandras, helt rätt, men om man vet så kan man ju låta bli om man vill, eller hur?
Men varför skulle jag bry mig. Jag tar ansvar för mina beslut och hur det påverkar min relation och andra får stå för sina beslut och sina relationer allt annat är bara fånigt och ett omoget sätt att lägga näsan i blöt i andras liv. Lev som du vill och vårda dina relationer efter ditt huvud men sluta tramsa och försöka styra hur andra lever sina liv.
37 eller 38. Minns inte riktigt vilket år det var. Rätt nyligen skild och helt vild. Köp en plug och testa den samtidigt som du rider. Inte riktigt samma sak men grymt skönt. Med tanke på ditt nick tolkar jag det som att du är nästan lika gammal som jag. Är själv 48 så din ålder är absolut inget hinder för att börja ett mer utlevande sexliv.
Varför du ska bry dig?
Jadu varför ska man bry sig om sina medmänniskor. I grunden handlar det väl om vilken slags person man vill vara.
Nja, att lägga ansvaret för vad man själv väljer att delta i på andra och ursäkta det med att man inte har något ansvar för vad de väljer att göra men "glömma" ansvaret för vad man själv väljer är inte att ta ansvar för sina beslut det är att skylla ifrån sig.
Att tacka nej till att delta i någon annans otrohet är inte att lägga näsan i blöt eller tramsa. Du lägger näsan eller andra kroppsdelar mycket mer i blöt när du ligger med någon annans partner än om du väljer att inte göra det. Och att delta i att såra och förnedra andra människor är garanterat tramsigt.
Jösses vad du kan.
Du kan dock sluta tramsa.
Jag fattar mina beslut i livet och har du svårt för det så ja då är det ditt problem och inget jag fäster någon som hälst vikt vid.