• Anonym (Trådskaparinnan)

Finlandsfärja

Finlandsfärjorna verkar vara ett paradis för otrohet..

Hur många av er har lämnat partnern hemma och dragit på kompisresa där och haft sex på båten? "

Det som händer på båt stannar på båten"

• Svar på tråden Finlandsfärja
  • Anonym (man)
    Anonym (Trådskaparinnan) skrev 2018-09-19 07:16:08 följande:

Finlandsfärjorna verkar vara ett paradis för otrohet..

Hur många av er har lämnat partnern hemma och dragit på kompisresa där och haft sex på båten? "

Det som händer på båt stannar på båten"

Tydligen inte för det vart ett jävla liv när serien "Färjan" skulle börja sända.
    Vart nerringda att oroliga personer som var rädda att de hamnat på bild Drömmer
  • Anonym (Normalt utrustad)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-09-19 21:54:35 följande:
    Som kvinna är man alltid välkommen även på rena parkvällar. Den enda klubb som kan vara ett problem är Par i Hjärter. Dessa killar var modell minst 18cm men det berodde på mina krav. 
    Jag har då alldrig sett en kuk på minst 18cm. Fast så är jag ju kille och brukar inte se så manga andra kukar.
  • Anonym (man)
    Anonym (Tombola) skrev 2018-09-20 13:36:20 följande:

Jag kan fullt ut förstå frestelsen men har lite svårt att förstå varför man planerar att vara otrogen på en i det här fallet Finlandsfärja. Har själv jobbat som vakt (kryssningsvärd) på färjor och har sett det mesta. Gör slut åk som singel och ligg med hur många du vill när/hur du vill istället för att såra din partner som är hemma.

Håller med och sen sitter idioterna och tycker synd om sig själva när tanten eller gubben drog och de får träffa kidsen på halvtid. Vore trevligt om folk kunde tänka mer med huvudet istället för könsorganen.
  • Anonym (man)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2018-09-20 11:30:49 följande:

Inte lämnat min partner hemma, han är oftast med och jag får i uppdrag att ragga i baren. Har hänt att upptagna män nappat ;)

Och du / ni störs inte av vad dessa drägg gör mot sin partner?
    Allt är bra bara du får 18 cm kuk?
  • Anonym (Mini)

Man-53: Ja lite hångel men inga kyssar.

• Anonym (Swing for fun)
    Anonym (man) skrev 2018-09-20 14:31:15 följande:

Håller med och sen sitter idioterna och tycker synd om sig själva när tanten eller gubben drog och de får träffa kidsen på halvtid. Vore trevligt om folk kunde tänka mer med huvudet istället för könsorganen.

Nu vet du inget om hur min relation såg ut vid detta tillfälle men ändå så tar du dig rätten att komma med massa konstiga moralpredikningar. Min relation var helt död och vi delade hus och hem i väntan på att vissa ekonomiska transaktioner skulle bli klara och lite annat praktiskt och juridiskt. Spelar således inte den minsta roll om jag hade lite kul några helger eller satt i huset och tjurade. Vi skulle skiljas, barnen och hundarna skulle bo hos mig och fadern skulle bli helgpappa oavsett lite kul i hytten eller ej.
  • Anonym (man)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-09-20 14:48:59 följande:
    Nu vet du inget om hur min relation såg ut vid detta tillfälle men ändå så tar du dig rätten att komma med massa konstiga moralpredikningar. Min relation var helt död och vi delade hus och hem i väntan på att vissa ekonomiska transaktioner skulle bli klara och lite annat praktiskt och juridiskt. Spelar således inte den minsta roll om jag hade lite kul några helger eller satt i huset och tjurade. Vi skulle skiljas, barnen och hundarna skulle bo hos mig och fadern skulle bli helgpappa oavsett lite kul i hytten eller ej.
    Inlägget du citerade var inte ägnad just för dig. Den var riktad generellt mot alla som är otrogna. För alla som fulknullar på färjan håller väl inte på och skiljer sig eller hur?

Så ja, jag tar mig faktiskt rätten att kritisera människor som går bakom ryggen på sin partner utan att ägna en tanke över vilka konsekvenser deras svek kommer för deras partner och barn
  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (man) skrev 2018-09-20 14:33:28 följande:
    Och du / ni störs inte av vad dessa drägg gör mot sin partner?
    Allt är bra bara du får 18 cm kuk?
    Det är väl ändå deras val isf. Jag letar inte efter upptagna män och skulle det visa sig att de är det så är det upp till dem.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2018-09-20 15:45:16 följande:

Det är väl ändå deras val isf. Jag letar inte efter upptagna män och skulle det visa sig att de är det så är det upp till dem.

Självklart är det så. Vuxna personer som ger sig in i leken får ta ansvar för eventuella relationer, samvetskval och problem. Tänker inte börja med legitimationtvång och koll mot skattemyndigeten hur relationsstatusen är för de män, kvinnor och par som jag träffar på swingers och bdsm-klubbar eller privata tillställningar.
  • Anonym (man)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2018-09-20 15:45:16 följande:
    Fats är det bara upp till dem du kan väl också tacka nej för att slipa delta i deras otrohet eller är det bara de som kan säga nej?
Svar på tråden Finlandsfärja