Finlandsfärja
Finlandsfärjorna verkar vara ett paradis för otrohet..
Hur många av er har lämnat partnern hemma och dragit på kompisresa där och haft sex på båten? "
Det som händer på båt stannar på båten"
Hur många av er har lämnat partnern hemma och dragit på kompisresa där och haft sex på båten? "
Jag kan fullt ut förstå frestelsen men har lite svårt att förstå varför man planerar att vara otrogen på en i det här fallet Finlandsfärja. Har själv jobbat som vakt (kryssningsvärd) på färjor och har sett det mesta. Gör slut åk som singel och ligg med hur många du vill när/hur du vill istället för att såra din partner som är hemma.
Inte lämnat min partner hemma, han är oftast med och jag får i uppdrag att ragga i baren. Har hänt att upptagna män nappat ;)
Man-53: Ja lite hångel men inga kyssar.
Håller med och sen sitter idioterna och tycker synd om sig själva när tanten eller gubben drog och de får träffa kidsen på halvtid. Vore trevligt om folk kunde tänka mer med huvudet istället för könsorganen.
Det är väl ändå deras val isf. Jag letar inte efter upptagna män och skulle det visa sig att de är det så är det upp till dem.