• babyväntar

Bf Juli 2019

Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?

• Svar på tråden Bf Juli 2019
  • Sommaren2018

Hej hoppar också in här :)!

Plussade väldigt svagt igår och starkare idag.

Jag är 24 men hinner fylla 25 innan barnet kommer :)

Sambon är 27 och det är vårt första barn tillsammans.

Bf 30/6 egentligen men räknar hårt med att vi går över tiden så då blir det juli :)!

Känns super läskigt?? Och otroligt svårt att fatta?

• Nr3sladdis

Hej.

Jag plussade svagt på BIM -5 med ett predictor early.

Jag är 35 och mannen 37 har 3 barn, 2 på jorden och en ängel som vi förlorade på Lucia 2017.

Har försökt i 9 månader och nu hoppas vi att det är vår tur denna gången. Första testet där man tydligt ser 2streck även om det är svagt.

Om allt går som det ska är det Bf- 7-9Juli, har tid till BM på tisdag redan.

• ticcer

Jag plussade svagt i torsdags, tredje barnet ???? BF är 3 juli ????

• Maja921420

Heej! Även jag gick med i juni-gruppen då bf hittills är 30/6. Känner dock mig lite närmare i symtom här så jag hoppas det är okej! :D

Maja heter jag och fick för ett år sen veta att jag har otroligt grov pcos och förmodligen inte skulle kunna få barn. Ett och ett halvt år, flera läkare och 7 omgångar med ägglossningsimulerande så sitter jag här med ett plus i handen och undrar hur det här gick till haha. Spelar inte någon roll alls att det var detta vi peppat för, lika chockad och förvånad blev vi jag och min fästman.

26år är jag och min fästman är 27 och detta blir förhoppningsvis vårt första barn!

Har ni någon facebookgrupp? Det vore så skoj att finnas med i en om den skulle vara hemlig och det inte syns att man är med haha :D

Grattis till allihopa!

• Sommaren2018

Ja jag undrar också om det finns en hemligt Facebook grupp för oss :)??

Och grattis till alla oss som plussat :D

• Kira16

Hej!

Är så glad, plussade idag och kan äntligen gå med i en gravid grupp!

Har försökt i över ett år med första barnet och det känns så overkligt!

Jag är 31 år och min sambo 29. Ska bli roligt att följas åt!

Har inga direkta symtom ännu, och enligt appen är jag i vecka 3+6 idag.

• heyheymonkey

Jag och min sambo är 30 år och väntar vårt första barn.BF 7 juli om allt går som det ska. <3

Är den någon av er som lider av migrän? Jag brukar nämligen få det ibland och sedan jag blev gravid har jag haft det ungefär varannan dag. Antar att det beror på hormonerna som förändrad så snabbt nu? Så jobbigt när jag inte kan ta något mot det. Men vad jag läst ska det i alla fall lugna sig sen när hormonerna stabiliserar sig.

• Jsv17

Hej allihopa! Jag är ganska säker på att vi plussade imorse! Har haft sjukt oregelbunden mens sedan senaste graviditeten, men bf borde landa i början på Juli nån gång! Jag har inga symptom överhuvudtaget, men jag tyckte jag var lite ovanligt trött på kvällarna (har en 10månaders så trött kan man ju va ändå haha) och hade lite konstiga drag nere på vänster sida jag kände igen från sonen, och min känsla var visst rätt.

Enligt sista mens är bf 30:e Juni, men jag har alltid haft lång cykel (ännu längre nu efter grav) så kommer flyttas in i Juli, frågan är snarare hur långt in i Juli

Mamma till en liten pojke sedan 9-12-17
Svar på tråden Bf Juli 2019