Inlägg från: Anonym (Pyton) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pyton)

    Eran erfarenhet av Cerazette?

    Hej!

    Är nyfiken på hur ni reagerade av att äta Cerazette? Har tagit dem nu i en månad, har redan fått mens två gånger och idag har jag haft såna fruktansvärda humörsvängningar. Har gråtit otaliga gånger, fått ångestattack, arg på allt och alla, kan inte sova och hemsk huvudvärk. Har aldrig mått så här i hela mitt liv, känner inte igen mig alls och är rädd. Har haft depression förut och är livrädd över att få det igen, speciellt nu när jag precis fött barn. Har läst att många som tagit Cerazette mått antingen jättedåligt eller jättebra. Försvann era humörsvängningar efter ett tag eller måste jag sluta ta dem? Har testat mellanpiller och kopparspiral men inget av dem funkade inte för mig. Kondom bara förstör sexakten mer än vad den tillför tycker både jag och min man. Har börjat ge upp hoppet om ett normalt sexliv. Tack för svar!

  • Svar på tråden Eran erfarenhet av Cerazette?
  • Anonym (Pyton)
    Anonym (Kvinna 45) skrev 2018-11-10 06:30:15 följande:

    Har ätit Cerazette i många år och mår utmärkt. Ingen mens alls och inga biverkningar.


    Mådde du dåligt i början när du tog dem eller har du aldrig märkt någon biverkning alls?
Svar på tråden Eran erfarenhet av Cerazette?