• Anonym (Morgonsex)

Morgonsex

Hej

Vill få till mysigt men snabbt och tyst morgonsex när barnen tittar på barnkanalen på våningen ovanför. Dock är hustrun lite svårflirtad på morgonen. Någon som lyckas och har goda råd?! Eller är det bara jag som är ständigt morgonkåt

• Svar på tråden Morgonsex
  • Pussan
    Anonym (Morgonsex) skrev 2018-11-10 22:55:11 följande:

Hej

Vill få till mysigt men snabbt och tyst morgonsex när barnen tittar på barnkanalen på våningen ovanför. Dock är hustrun lite svårflirtad på morgonen. Någon som lyckas och har goda råd?! Eller är det bara jag som är ständigt morgonkåt

Jag är allra kåtast på morgonen, i sängvärmen. Förstår mycket väl hur du känner. Har du provat att förbereda henne kvällen innan? På helgen när ni är lediga kanske passar bäst? ¨Älskling om jag ser till att barnen får frukost och sedan är upptagna en stund, kan vi....?¨
  • Anonym (Morgonsex)
    Pussan skrev 2018-11-10 22:58:54 följande:

Jag är allra kåtast på morgonen, i sängvärmen. Förstår mycket väl hur du känner. Har du provat att förbereda henne kvällen innan? På helgen när ni är lediga kanske passar bäst? ¨Älskling om jag ser till att barnen får frukost och sedan är upptagna en stund, kan vi....?¨

Nej det har jag inte provat. Bra tips! Funkar det hos er?
  • Pussan
    Anonym (Morgonsex) skrev 2018-11-10 23:06:47 följande:
    Nej det har jag inte provat. Bra tips! Funkar det hos er?
    Njaaa...det behövs inte.... men vi är också så gamla och vet båda vad den andre vill för det mesta.
  • Anonym (Morgonsex)

[quote=79205198][quote-nick]Pussan skrev 2018-11-10 23:08:31 följande:[/quote-nick]Njaaa...det behövs inte.... men vi är också så gamla och vet båda vad den andre vill för det mesta.[/quote

Härligt!

• Älskar sex

Detta måste Ni bara få till. Så skönt och man är avslappnad i kroppen hela dagen. Nu är ju tillgången till detta begränsad för min del då man är singel men njuter fullt ut när man är samman med någon kvinna. Prova prova

• New  Dawn

Jag gillar inte morgonsex. Min kropp är så trög då. Har haft sex många, många gånger i mitt liv utan att vara riktigt kåt på morgonen, men det slipper jag nu.

Jag har så tur att min karl fungerar lika, så jag behöver inte ens fundera på det Efter frukost är vi däremot betydligt mer redo.

Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Kvinna 40+)

Morgonsex är det mysigaste sexet.

Varma , nyvakna och totalt avslappnat ????

Smek henne lätt över kroppen , undvik intima områden om hon är avig, så borde lusten vakna.

• Anonym (K)

Vaknar ni ungefär samtidigt? Både jag och min man gillar morgonsex men vi har inte samma definition på morgon. Jag vaknar före sju även på helgen och första halvtimmen är jag superkåt. Min man vaknar efter nio, då är han kåt men jag har läst eller surfat i några timmar och vill ha frukost. Så det blir ytterst sällan morgonsex i det här huset.

• P88
    Anonym (K) skrev 2018-11-11 07:22:14 följande:

Vaknar ni ungefär samtidigt? Både jag och min man gillar morgonsex men vi har inte samma definition på morgon. Jag vaknar före sju även på helgen och första halvtimmen är jag superkåt. Min man vaknar efter nio, då är han kåt men jag har läst eller surfat i några timmar och vill ha frukost. Så det blir ytterst sällan morgonsex i det här huset.

Så du är lite kåt nu medan din man fortfarande sover bredvid? Gör du något åt det?
  • Anonym (Inxs)

Jag som kvinna älskar morgonsex, så intimt och het..men brukar känna mig ofräsh (vill gärna borsta tänderna och så..),,så det är lite kontroversiellt

Svar på tråden Morgonsex