Väntan medan en blöder brunt
Hej allihop!
Jag plussade i torsdags på BIM (första graviditet nånsin), spottade väldigt glest, två små prickar. Har haft grav-symptom sen en vecka innan. Det tydligaste symptomet jag känt av är kissnödig heeela tiden och senaste veckan lätt spänd i brösten.
I söndags BIM+3 så fick jag bruna flytningar, liknade mer spotting. Det är nu tredje dagen och det blir mörkare, smuligare och mer på pappret. Har tydligare mensvärk allteftersom tiden går också. Symptomen i brösten är också lite mer tillochfrån.
Har första kollen med BM först den 3e december. Gissar att jag är i omkring v.4-5 just nu och sjukvårdsupplysningen säger att jag bara ska vänta ut det så länge jag inte får ont. Är det MF så kan de inte göra något just nu ändå.
Har nog läst över 20 olika trådar om detta redan, så förstår att det är omöjligt att säga vad som är vad just nu. Förbereder mig mentalt på både lyckad graviditet och eventuellt MF/MA.
Väntan och ovissheten är ju bara hemsk. Finns det någon mer som vill dela med sig i väntan på sina bokade undersökningar? Eller har liknande erfarenheter sen innan?