• SwiftD

Hot mot rikets säkerhet, ingen bryr sig?

THE TRILATERAL COMMISSION

The Trilateral Commission was formed in1973 by private citizens within Council of Foreign Relations and

Bilderberg Group by people like David Rockefeller, Henry Kissinger and Zbigniew Brzezinski.

EUROPEAN GROUP - Sweden members

Annie Lööf, Member of Parliament and Leader of the Centre Party, Stockholm

Carl Bildt, Co-Chair, European Council on Foreign Relations; former Minister of Foreign Affairs of Sweden; former Chairman, Kreab Group of public affairs companies; former Chairman, Nordic Venture Network, Stockholm; former Member of the Swedish Parliament, Chairman of the Moderate Party and Prime Minister of Sweden; former European Union High Representative in BosniaHerzegovina & UN Special Envoy to the Balkans

Maria Rankka, Chief Executive Officer, Stockholm Chamber of Commerce, Sweden

Magnus Schöldtz, Senior Advisor, Wallenberg Foundations AB; former Swedish Ambassador, Stockholm

Tove Lifvendahl, Political Editor-in-Chief, Svenska Dagbladet, Stockholm

Jacob Wallenberg, Chairman, Investor AB; Vice Chairman, ABB Ltd, Ericsson AB, SAS AB/Scandinavian Airlines, Stockholm

DAVID ROCKEFELLER FELLOWS - Sweden members

Claudia Olsson, CEO, Exponential AB, Stockholm (DRF Representative)

FORMER MEMBERS IN PUBLIC SERVICE

Anna Ekström, Minister for Upper Secondary School and Adult Education and Training, Ministry of Education and Research, Stockholm

Sauce:

http://trilateral.org/download/files/membership/TC_list_4_2018(3).pdf

https://en.wikipedia.org/wiki/Trilateral_Commission

Jag skrev inlägget på engelska först, orkar inte skiva om det. För er som har svårt att läsa engelska så finns det flera artiklar om ämnet, bland annat här:
    www.expressen.se/debatt/elitorganisationen-som-annie-loof-talar-tyst-om/

Så min fråga är, vad tycker ni om att vår eventuellt ny statsminister eller utrikesminister är medlem i ett hemligt glabalt sällskap utan insyn?
    Är detta ett hot mot rikets säkerhet?

Detta strider mot allt ett fritt samhälle bygger på, hemlighetsmakeri är grogrunden för korruption.Borde vi inte sträva efter insyn och öppenhet?
  • Svar på tråden Hot mot rikets säkerhet, ingen bryr sig?
  • Trent
    SwiftD skrev 2018-11-20 15:43:01 följande:

Just de... en bra liknelse kommer här...

Du ser en film på bio och sitter helt spänd in i det sista och jublar "Omg!! Det trodde jag aldrig... vilken twist!"

När jag ser filmen, 10 minuter in... "Okej... han är badguy och han kommer backstabba dem i slutet."

Okej. Du tror att du är smartare än mig.

Goda nyheter! Då borde det inte vara något problem för dig att övertyga mig. Så vad väntar du på!

Vad är dina bästa argument och bevis för din tes? Jag förutsätter nu att du väntat med att presentera dina bästa bevis för dem du har presenterat har inte varit övertygande alls faktiskt.
  • Trent
    SwiftD skrev 2018-11-20 21:34:47 följande:

Desto lägre intelligens de har desto svårare är det att få dem att förstå.

- SwiftD 2018

Så det var dina bästa bevis. Shit pommes frites!

När jag hamnar i sexgrottorna lovar jag att ringa dig.
  • Zoegazz
    SwiftD skrev 2018-12-04 19:55:24 följande:

Toppen av isberget har synats, det var illa nog...

www.foxnews.com/us/jeffrey-epstein-a-registered-sex-offender-settles-civil-lawsuit-and-avoids-testimony-from-alleged-victims

Från artikeln...Jag trodde på dig men som vanligt är många av våra medmänniskor naiva och kallar oss som gräver och sätter ihop 1 & 2 själva foliehattar...

The 65-year-old Epstein, who has counted presidents and kings among his friends, allegedly operated a sex ring at his mansion in Palm Beach, Florida, a residence in New York City, and his private island estate. The latter locale contained Epstein's 72-acre Virgin Islands home -- and the strip of land was dubbed by some as ?Orgy Island.?

Court documents obtained by Fox News in 2016 showed former President Bill Clinton took at least 26 trips flying aboard Epstein's private jet -- known as the "Lolita Express" -- and apparently ditched his Secret Service detail on some of the excursions. Authorities who seized trash outside Epstein's home at the time found an invoice for the purchase of the book ?SlaveCraft: Roadmaps for Erotic Servitude -- Principles, Skills and Tools," as well as the instructional ?Training with Miss Abernathy: A Workbook for Erotic Slaves and Their Owners."
  • SwiftD

1 minut innan George Bush får reda på 11 sep attacken...

KITE
    PLANE
    MUST
    HIT
    STEEL

Illuminati: New World Order Card Game

• themia
    SwiftD skrev 2018-12-15 00:40:22 följande:

1 minut innan George Bush får reda på 11 sep attacken...

Ursäkta, men vad är vitsen med att visa en film på George Bush INNAN han får kännedom om attacken?
    Det intressanta vore ju att se hur han reagerar NÄR han får veta.
    Nyfiken på din förklaring

• SwiftD
    themia skrev 2018-12-16 15:36:33 följande:

Ursäkta, men vad är vitsen med att visa en film på George Bush INNAN han får kännedom om attacken?

Det intressanta vore ju att se hur han reagerar NÄR han får veta.

Nyfiken på din förklaring

Det hela var planerat att han skulle sitta där bland barnen när han fick information om ?nyheten? att det var en attack. Hela ramsan som barnen är tvungna att läsa bygger på ord som rellaterar till attacken.

George Bush är bara en nickdocka som gör som han ska.

Det är ganska klart idag att 11 September var en falsk flagg attack för att störta 5 olydiga regimer i mellanöstern. Iran, Irak, Lybien, Syrien och Afganistan.
  • themia
    SwiftD skrev 2018-12-24 22:35:28 följande:
    Det hela var planerat att han skulle sitta där bland barnen när han fick information om ?nyheten? att det var en attack. Hela ramsan som barnen är tvungna att läsa bygger på ord som rellaterar till attacken.

George Bush är bara en nickdocka som gör som han ska.

Det är ganska klart idag att 11 September var en falsk flagg attack för att störta 5 olydiga regimer i mellanöstern. Iran, Irak, Lybien, Syrien och Afganistan.
    Och du har naturligtvis pålitliga källor för dina påståenden, eller ? ?
    (pålitliga = som går att verifiera, och som är tillgängliga för öppen kritik)

• den empatiska högern
    themia skrev 2018-12-31 17:25:54 följande:
    Och du har naturligtvis pålitliga källor för dina påståenden, eller ? ?
    (pålitliga = som går att verifiera, och som är tillgängliga för öppen kritik)
    Det är bara extremvänster och extremhöger som snickrar ihop sådana fullständigt osannolika konspirationsteorier.
  • Kapten Krok

Om illuminati valt Annie Lööf som sin svenska delegat så tror jag inte vi har så mycket att frukta. 

Svar på tråden Hot mot rikets säkerhet, ingen bryr sig?