Anonym (M37) skrev 2018-11-25 10:36:23 följande:
Jag känner igen mig i vad du skriver i dina trådar. Direkt efter utlösning tappar jag suget för sex och även om jag fortsätter att stimulera henne så blir det inte med samma inlevelse och känsla tråkigt nog.
Hon kommer nog 70% först de gånger vi båda får orgasm. Ibland får bara jag orgasm och hon kan vara ganska nöjd med det och ibland är det bara hon som får orgasm, jag kan nästan alltid få orgasm men ibland säger jag åt henne att jag vill avvakta till nästa dag eller nästa gång. Då får man vara fortsatt kåt och ibland tycker jag det är härligt. Min tjej vill ofta att jag kommer (så hon tillfredsställt mig) men vi hade ett samtal om att jag nödvändigtvis inte måste komma varje gång och så kör vi nu. Då kan jag fortsätta att gosa och mysa med henne även efter hon fått sin orgasm och hon känner sig väldigt uppassad och älskad. .
Jag vet inte hur jag ska kunna vara på samma sätt innan orgasm som efter, även om det är min absoluta förhoppning. Det finns i mina ögon inget bättre än att se henne njuta.
Fast det är lite annat när DU säger att du VILL vänta. Det gör jag ibland också.(eller min karl) Ofta handlar det om att jag känner mig lite trög och då känner jag att det bara känns onödigt, att nästan pressa fram orgasm. Då kan jag säga att jag hellre väntar. Att däremot sexakten tar slut pga att den ena kommit, kan jag inte förstå.
Sex är ju något härligt och skönt. Man njuter och är upphetsad och nära. Varför ska det (pang) ta slut bara för att den ena blir nöjd och färdig? Har jättesvårt att tänka mig att lämna min man kåt med bultande stånd bara för att JAG kommit.
Jag har dessvärre upplevt det ofta. Tanken har då alltid varit att jag skulle komma under samlag, men ibland hann jag inte, ibland skulle jag behövt annan/mer stimulans.
Jag tycker inte mannen måste vara på samma sätt efter utlösning, som när han verkligen är kåt. Att han visar att min njutning är viktigt för honom, det räcker. Att ståndet försvinner vet vi, men att det blir jobbigt, ointresserat, eller tom äckligt att smeka eller slicka tycker( i alla fall jag) bara är sorgligt.
Jag fattar inte... Många tycker att man ska kunna starta sexuella aktiviteter fast man inte är sugen från början, att man ska kunna våga testa saker, fast man är osäker på om man gillar det, att man ska kunna bestämma sig för att ha sex, jobba på sexlivet, kanske tom planera in det. Att Däremot tillfredställa sin partner efter utlösning verkar väldigt många negativa till. Jag, som varit med om att lämnas frustrerad många gånger tycker verkligen att det påverkar sexlivet jättemycket negativt. Jag förstår att det inte spelar någon roll tex för dem som kommer under samlag , eller gillar att ha samlag efter orgasm.