Nya BIM januari 2019
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Jag är FRUSTRERAD! Behöver typ hjälp råd och stöd nu! Jag tog ju ett test igår kväll som visade 2 streck, inte supertydligt men man såg?? Idag pytte och digital visar ej gravid. Bim-3 och jag är så arg, finner inget hopp alls längre!! Otroligt vattniga flytningar, svullen mage. Varför jävlas testen med mig??
Men mina har varit konstiga. Vissa har visat sen dagen efter inget sen visat igen dagen efter det och nu svagt. jag fattar lixom inte. Jag har alltid plussat på bim-3 förut. Har du regelbunden mens? när plussade du på riktigt?
Men mina har varit konstiga. Vissa har visat sen dagen efter inget sen visat igen dagen efter det och nu svagt. jag fattar lixom inte. Jag har alltid plussat på bim-3 förut. Har du regelbunden mens? när plussade du på riktigt?
Tack, ja så coolt, man vet aldrig! Här håller man på med liggscheman och ÄL-test och rosenrot och fan och hans moster, ligger perfekt i cykeln och så tar det sig ändå inte. Och så vips! Kroppen är bra lurig. Men mkt som ska stämma! Haft den oförskämda turen att bli gravid på första försöket 3 ggr (2 barn och nu sist MA) så kan inte låta bli att undra. Förstår det låter knäppt i andras öron när man försökt i år eller mer, men man jämför ju med hur ens kropp betett sig förut även om det verkar bortskämt. Grattis till ert plus och bra kämpat! <3
Jag har molvärk mest hela tiden, kliar i brösten och de är ömma, jag är trött och fryser. Sedan så är jag törstig och kissar mer än vanligt :) du då?
Glömde bilden...
Så tråkigt för er. Hoppas ni snart får ert efterlängtade pluss =) Håller tummarna för er nästa månad
Jag funderar också på att testa rosenrot. Men jag undrar om man kan ta det även om man har regelbunden cykel och ägglossning varje månad (hittills iaf)? Eller kan det fucka up något då?
Usch jag förstår dig. Har kört rosenrot två cykler nu och fått ägglossning båda gångerna, innan hade jag ingen på tre månader. Ska dock testa Royal Jelly kommande cykel om det inte tagit sig nu. Kram
Har du börjat mensens första dag & tagit fram till äl? Testat med äl stickor?