Nya BIM januari 2019
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Jag är FRUSTRERAD! Behöver typ hjälp råd och stöd nu! Jag tog ju ett test igår kväll som visade 2 streck, inte supertydligt men man såg?? Idag pytte och digital visar ej gravid. Bim-3 och jag är så arg, finner inget hopp alls längre!! Otroligt vattniga flytningar, svullen mage. Varför jävlas testen med mig??
Tyvärr är ju detta lite faran med att testa tidigt. Man kan ju få svagt som sedan bara blir svagare och så får man mens som vanligt. Dvs man får ett tidigt missfall, ett sådant som de flesta inte ens hade upptäckt. För testen är det i princip inget fel på dom har hög säkerhet. Har du fått ett streck då har du varit gravid. Men sen kanske det inte går hela vägen.
Sen kan din hormonnivå vara så låg att det är därför det diffar lite från dag till dag och först ger positivt sen negativt.
Vänta några dagar och testa på BIM eller efter BIM om du inte får mens. Hoppas du får ditt plus men mitt råd är att du inte stressar upp dig så mycket över detta utan testar om några dagar igen =)
Visst är det positivt? Predictor early
Idag kom mensen, som en klocka på väntad dag :( För er som läst vet ni att det varit en förvirrande månad! Flyttar över till februari-listan. Ses där ni som fortfarande väntar på plus!
Hej! Jag är på bim+5 och blir snart galen! Jag har haft mensvärks liknande i snart 14 dagar. Mina bröst ömmar och jag känner mig ovanligt varm, ibland lite illamående. Fått neg på alla tester jag har tagit, men imorse fick jag detta? Är det spökstrek? Det försvann efter 10 min så jag har ingen aning hur jag ska tolka detta :(
Jag var väldigt sömnig förra veckan, har molvärk som kommer och går, om det gått ett tag sedan jag åt/drack så känns det lite i matstrupen ovanför magsäcken (inte direkt illamående men lite åt det hållet), ömma bröst, hård i magen, törstig, kissnödig. Hade dessutom hormonhuvudvärk både söndag och måndag. Bättre idag dock. Idag är jag på 4+3 och tempen är hög och digitalt test visar 2-3 veckor så jag hoppas verkligen att det vill stanna och utvecklas som det ska. Vilken dag är du på nu?
Jag vet inte hur det brukar vara men det känns som om mina streck på stickan ÄL+15 känns väldigt starkt jämfört med andras - men de flesta testar kanske tidigare. Någon som har test från ÄL+15 att visa?
Hej! Jag är på bim+5 och blir snart galen! Jag har haft mensvärks liknande i snart 14 dagar. Mina bröst ömmar och jag känner mig ovanligt varm, ibland lite illamående. Fått neg på alla tester jag har tagit, men imorse fick jag detta? Är det spökstrek? Det försvann efter 10 min så jag har ingen aning hur jag ska tolka detta :(
Okej tack! Får helt enkelt bara vänta på mensen och försöka nästa månad igen.