• Jagerika

Nya BIM januari 2019

Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!

Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D

BIM-LISTA

1/1-Jagerika

• Svar på tråden Nya BIM januari 2019
  • Tigerkvinna
    nathalieejj skrev 2019-01-29 12:03:32 följande:

Jag är FRUSTRERAD! Behöver typ hjälp råd och stöd nu! Jag tog ju ett test igår kväll som visade 2 streck, inte supertydligt men man såg?? Idag pytte och digital visar ej gravid. Bim-3 och jag är så arg, finner inget hopp alls längre!! Otroligt vattniga flytningar, svullen mage. Varför jävlas testen med mig??

Tyvärr är ju detta lite faran med att testa tidigt. Man kan ju få svagt som sedan bara blir svagare och så får man mens som vanligt. Dvs man får ett tidigt missfall, ett sådant som de flesta inte ens hade upptäckt. För testen är det i princip inget fel på dom har hög säkerhet. Har du fått ett streck då har du varit gravid. Men sen kanske det inte går hela vägen. 

Sen kan din hormonnivå vara så låg att det är därför det diffar lite från dag till dag och först ger positivt sen negativt. 

Vänta några dagar och testa på BIM eller efter BIM om du inte får mens. Hoppas du får ditt plus men mitt råd är att du inte stressar upp dig så mycket över detta utan testar om några dagar igen =)

• Tigerkvinna
    mangon skrev 2019-01-29 13:28:38 följande:
    Tack snälla du! Jag hoppas vi går vårt plus snart. Det är fint att få ta del av andra glädje i dessa trådar iallafall. Blandad glädje med frustration över att man själv får mens månad efter månad. :)
    Ja förstår dig fullständigt Har ju själv inte ens vågat skriva upp mig i dessa trådarna utan bara suttit och tittat på trådarna i nästan ett år..Det är drygt. Men förr eller senare blir det ju ens tur =)
  • GulRödBlå
    Förstabarnet33 skrev 2019-01-29 15:16:52 följande:

Visst är det positivt? Predictor early

Det gör det :)
  • Ereya
    Förstabarnet33 skrev 2019-01-29 15:16:52 följande:

Visst är det positivt? Predictor early

Åhhhh grattis <3 Jag fick också en liknande linje på mitt Early, åhh!!!
  • Agronomen

Idag kom mensen, som en klocka på väntad dag :( För er som läst vet ni att det varit en förvirrande månad! Flyttar över till februari-listan. Ses där ni som fortfarande väntar på plus!

• Carrobarro93

Hej! Jag är på bim+5 och blir snart galen! Jag har haft mensvärks liknande i snart 14 dagar. Mina bröst ömmar och jag känner mig ovanligt varm, ibland lite illamående. Fått neg på alla tester jag har tagit, men imorse fick jag detta? Är det spökstrek? Det försvann efter 10 min så jag har ingen aning hur jag ska tolka detta :(

• Ero13
    Issari skrev 2019-01-29 13:02:21 följande:

Jag var väldigt sömnig förra veckan, har molvärk som kommer och går, om det gått ett tag sedan jag åt/drack så känns det lite i matstrupen ovanför magsäcken (inte direkt illamående men lite åt det hållet), ömma bröst, hård i magen, törstig, kissnödig. Hade dessutom hormonhuvudvärk både söndag och måndag. Bättre idag dock. Idag är jag på 4+3 och tempen är hög och digitalt test visar 2-3 veckor så jag hoppas verkligen att det vill stanna och utvecklas som det ska. Vilken dag är du på nu?

Jag vet inte hur det brukar vara men det känns som om mina streck på stickan ÄL+15 känns väldigt starkt jämfört med andras - men de flesta testar kanske tidigare. Någon som har test från ÄL+15 att visa?

Kan också känns så om jag inte har ätit på ett tag. Min temp är fortfarande hög också :) jag är på 3+6 :) jag är ännu bara på äl+13, hade tänkt att ta ett till test imorgon och en med veckindikator på söndag:) mitt test i söndags visad 1-2 veckor.
  • Daphodil
    Carrobarro93 skrev 2019-01-29 18:35:51 följande:

Hej! Jag är på bim+5 och blir snart galen! Jag har haft mensvärks liknande i snart 14 dagar. Mina bröst ömmar och jag känner mig ovanligt varm, ibland lite illamående. Fått neg på alla tester jag har tagit, men imorse fick jag detta? Är det spökstrek? Det försvann efter 10 min så jag har ingen aning hur jag ska tolka detta :(

Tolkar detta som negativt, tyvärr
Svar på tråden Nya BIM januari 2019