Nya BIM januari 2019
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Vi har lyckats pricka in ÄL alla de nio månader då det inte tagit sig. Så jag antar att det helt enkelt inte varit optimala förhållanden eller ?rätt? ägg/spermie. Även om ni haft lätt tidigare så är ju din kropp lite äldre nu och det kanske kan påverka också. Har rosenrot hjälpt? Jag har inte vågat mig på några sådana saker, har ändå regelbundna cykler och tydlig ÄL.
Du har så rätt! Bara att köra på - förr eller senare tar det sig! Rosenrot har gett mig tydligare ägglossningar och lite kortare cykler så för mig har det funkat bra. Nu vågar jag knappt köra utan!
Kan också känns så om jag inte har ätit på ett tag. Min temp är fortfarande hög också :) jag är på 3+6 :) jag är ännu bara på äl+13, hade tänkt att ta ett till test imorgon och en med veckindikator på söndag:) mitt test i söndags visad 1-2 veckor.
Du kanske kan lägga upp en bild på ditt test imorgon så jag får se hur strecket ser ut för dig?
Rosenrot ges till nygifta par i Kina för god tur, fertilitet och god hälsa. Tror inte det är dåligt för dig att testa en månad, den fuckar inte upp cykeln utan ger en stor skjuts i rätt riktning :)
Bim idag eller i morgon , har inga test hemma men tog ett i måndags på ÄL+12 ( Bim-2). Jag känner mensvärk men inte lika starkt som när mensen ska komma, ömma bröst och det gör ont ibland i bröstvårtorna. Tror ni det är kört för det va negativt i måndags? Borde det inte visa på ÄL+12? Är idag på CD60 utan mens, om man räknar från när mensen kom sist.
Idag kom mensen så jag hoppar vidare till februaritråden. :( Grattis till alla ni som plussat och lycka till till er som inte vet med säkerhet ännu!
Bim idag eller i morgon , har inga test hemma men tog ett i måndags på ÄL+12 ( Bim-2). Jag känner mensvärk men inte lika starkt som när mensen ska komma, ömma bröst och det gör ont ibland i bröstvårtorna. Tror ni det är kört för det va negativt i måndags? Borde det inte visa på ÄL+12? Är idag på CD60 utan mens, om man räknar från när mensen kom sist.
Själv fick jag mens för ett par dagar sen, det jobbiga denna gången var att den var försenad samt att jag fick spottings 5 dagar innan mensen kom igång på riktigt så blev lite hoppfull där.
Men jag slutade ju också med nuva-ring i sep/okt och mensen har inte blivit regelbunden ännu och har fått en ström av hormon obalans sen dess, nuva-ringen blockade nog allt detta tidigare hehe.
Har beställt fler ÄL-tester, även dem från CB med gubben för jag hade svårt att tyda rfsu. Grattis alla som plussat! Till vi andra, ses i februari tråden.
Det finns fortfarande chans om du testade på -2, jag hade tagit ett nytt någon dag efter BIM om jag var du! Håller tummarna.