Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Jaha, Mahsa förste kämpe. Som ni andra e jag också övertygad om att hon kommer välja Tess som andre kämpe som förmodligen väljer säcken. Får se hur mycket Mahsas händer kommer avgöra kampen.
Lite fascinerande med såna som Rocco som påstår sig ha vart kock och sen inte kan fixa så simpla grejer som f*****g pannkaksmet eller gröt. Jag fattar inte att han inte själv tycker det e pinsamt. Helt otroligt. ![]()
Jag tror det är såhär:
Dom har kommit in på torpet i tron om att dom skulle till farmen, det måste vara en stor besvikelse. Nu har dom suttit där i flera veckor utan att göra nånting förutom att bygga lite. Man har ju sett hur dom legat och sovit mycket, 4 personer som tillslut inte har något att prata om. Måste vara sjukt långtråkigt. Dom vet nog också att deras chanser att komma in på farmen är rätt små och den som väl kommer in blir nog inte så respekterad sv farmarna när den berättar att den suttit på ett torp i flera veckor utan att göra nånting. Dessutom får de väl medaljerna från den de slår ut? Tror dom resonerat som så att hellre tävla så något händer plus försöka vinna en medalj för större chans på farmen än att bara sitta där. Tror dom känner att dom inte förlorar så värst mycket på att åka ut.
Är det ingen annan som tycker det är dåligt och elakt att Tobbe medvetet vill minska Mahsas chanser att vinna genom att tvinga henne mjölka hela veckan? Jag tycker det är riktigt osportsligt av honom.
Är det ingen annan som tycker det är dåligt och elakt att Tobbe medvetet vill minska Mahsas chanser att vinna genom att tvinga henne mjölka hela veckan? Jag tycker det är riktigt osportsligt av honom.
Tyckte de var smart, hon är ju inblandad i säkert 90% av bråken. Alla förutom läpparna vill ju ha bort henne. Masha använder härskartekniker väldigt ofta och jag tycker de är fult. Fult spel möts med fult spel.
Det var ingen som tyckte synd om Göran när han blev kämpe och hade ont i ryggen.
Den som sig i leken ger ska också leken tåla har jag hört sen barns benen.
Det var ingen som tyckte synd om Göran när han blev kämpe och hade ont i ryggen.