Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Ok. Det missade nog jag då. Ja,vi får väl se ikväll,vad det var.
Ok. Det har jag nog också missat då. *S*
Kvällens Faremn …..Emelie som storbonde!! Hon skvallrar allt åt alla. Hon går verkligen inte att lita på och det sa hon själv att hon väljer den hon vill till kämpe. Jag tror att hon är en Mullvad.
Rocco oj nu skulle han igen visa att han kan allt.....Han har räddad massor av folk som satt maten på tvären och alla är stolta över han.....Usch nä jag kan inte med han.
Kvällens Faremn ?..Emelie som storbonde!! Hon skvallrar allt åt alla. Hon går verkligen inte att lita på och det sa hon själv att hon väljer den hon vill till kämpe. Jag tror att hon är en Mullvad.
Rocco oj nu skulle han igen visa att han kan allt.....Han har räddad massor av folk som satt maten på tvären och alla är stolta över han.....Usch nä jag kan inte med han.
Oj det kommer mer folk in på Torpet....:)
Jag hade också fel om vem som skulle bli storbonde. Nåja, jag ser hellre Emelie som storbonde än Maxine. Blir lugnare så tror jag. :)
Det jag trodde va en konflikt med Kim inblandad va ist att han fick nåt i halsen. Aja, så man kan missförstå. Lite fånigt förresten när Kim hoppade på Tobias II och förlorade.
Och på Torpet va det bara för jävla pinsamt när Göran ställdes mot väggen för sin lögn. Sen att han fundera på ge Mahsa och Stina mindre matportioner va också dumt och småaktigt. Han e rätt duktig på provocera fram bråk han med. :/
Jag ska tillägga att det inte gör något att ni berättar. Jag kan ju börja se på TV4 Play nu.
Tycker Emelie verkar vara en sjukt smart spelare. Hon har tagit sig såhär långt med sin taktik och ingen misstänker henne än! Bara att säga hatten av för henne.
Haha tycker Rocco är sjukt rolig, ett friskt avbrott i tråkgänget som är kvar..
Vad tror ni om uppdraget? Jag tror att det kanske är någon av deltagarna som ska gifta sig. Typ att någons pojk/flickvän kommer och friar och så får dom gifta sig där. Vad tror ni?