• Nandez

Farmen 2019

Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?

• Svar på tråden Farmen 2019
  • flygrl
    molly50 skrev 2019-02-11 09:26:18 följande:

Ok. Det missade nog jag då. Ja,vi får väl se ikväll,vad det var.

Ok. Det har jag nog också missat då. *S*

Kollar du Torpet när det sänds på TV (tablå-TV alltså)?

Lite synd isf att vi som ser det tidigare på TV4 Play/CMore spoilar sönder Torpet för dig... :/
  • molly50
    flygrl skrev 2019-02-11 09:41:58 följande:
    Kollar du Torpet när det sänds på TV (tablå-TV alltså)?

Lite synd isf att vi som ser det tidigare på TV4 Play/CMore spoilar sönder Torpet för dig... :/
    Ja. jag visste inte att det går på TV4 Play. Jag trodde att det bara sändes på TV4 på torsdagar. Som en sammanfattning av vad som hänt under veckan.
    Carpe Diem
  • molly50
    molly50 skrev 2019-02-11 10:27:18 följande:
    Ja. jag visste inte att det går på TV4 Play. Jag trodde att det bara sändes på TV4 på torsdagar. Som en sammanfattning av vad som hänt under veckan.
    Jag ska tillägga att det inte gör något att ni berättar. Jag kan ju börja se på TV4 Play nu. 
    Carpe Diem
  • Johannus

Kvällens Faremn …..Emelie som storbonde!! Hon skvallrar allt åt alla. Hon går verkligen inte att lita på och det sa hon själv att hon väljer den hon vill till kämpe. Jag tror att hon är en Mullvad.

Rocco oj nu skulle han igen visa att han kan allt.....Han har räddad massor av folk som satt maten på tvären och alla är stolta över han.....Usch nä jag kan inte med han.

• Grodis15
    Johannus skrev 2019-02-11 20:20:41 följande:

Kvällens Faremn ?..Emelie som storbonde!! Hon skvallrar allt åt alla. Hon går verkligen inte att lita på och det sa hon själv att hon väljer den hon vill till kämpe. Jag tror att hon är en Mullvad.

Rocco oj nu skulle han igen visa att han kan allt.....Han har räddad massor av folk som satt maten på tvären och alla är stolta över han.....Usch nä jag kan inte med han.

Tycker Emelie verkar vara en sjukt smart spelare. Hon har tagit sig såhär långt med sin taktik och ingen misstänker henne än! Bara att säga hatten av för henne.

Haha tycker Rocco är sjukt rolig, ett friskt avbrott i tråkgänget som är kvar..

Vad tror ni om uppdraget? Jag tror att det kanske är någon av deltagarna som ska gifta sig. Typ att någons pojk/flickvän kommer och friar och så får dom gifta sig där. Vad tror ni?
  • lövet2
    lövet2 skrev 2019-02-10 22:56:40 följande:
    Jag gissar att Mahsa väljer Maxine som storbonde. Då tar hon Tess som förstekämpe och hon borde då välja Emelie.
    På Torpet då? Den enda som aldrig tävlat är väl Neda? Undrar om det blir Neda mot Mahsa? Det skulle vara trist om Neda åker ut!
    Fel hela vägen. Emelie blev storbonde. Hon och Tobbe har flugit under radarn hela tiden, så ingen verkar se dem som något hot. Smart men tråkigt.
    Mahsa mot Rasmus. Hmmm ... Jag tror Rasmus vinner. Hoppas det.
  • Johannus
    Grodis15 skrev 2019-02-11 21:12:52 följande:
    Tycker Emelie verkar vara en sjukt smart spelare. Hon har tagit sig såhär långt med sin taktik och ingen misstänker henne än! Bara att säga hatten av för henne.

Vad tror ni om uppdraget? Jag tror att det kanske är någon av deltagarna som ska gifta sig. Typ att någons pojk/flickvän kommer och friar och så får dom gifta sig där. Vad tror ni?
    Ja helt klart spelar Emelie smart, men på nått sätt känns det som att hon är en mullvad som hela tiden tjallar allt hon pratat med någon i förtroende..

Jag tycker inte Rocco är rolig alls....Jobbig.

Vet inte om det är så att någons pojk/flickvän kommer och fira eller vem paret blir, men kul att det blir ett bröllop.
    Skulle vara kul om det var Gutta som skulle gifta sig...Jag saknar Gutta.
  • Johannus
    lövet2 skrev 2019-02-11 22:11:22 följande:
    Fel hela vägen. Emelie blev storbonde. Hon och Tobbe har flugit under radarn hela tiden, så ingen verkar se dem som något hot. Smart men tråkigt.
    Mahsa mot Rasmus. Hmmm ... Jag tror Rasmus vinner. Hoppas det.
    Oj måste kolla Torpet....
  • flygrl

Jag hade också fel om vem som skulle bli storbonde. Nåja, jag ser hellre Emelie som storbonde än Maxine. Blir lugnare så tror jag. :)

Det jag trodde va en konflikt med Kim inblandad va ist att han fick nåt i halsen. Aja, så man kan missförstå. Lite fånigt förresten när Kim hoppade på Tobias II och förlorade.

Och på Torpet va det bara för jävla pinsamt när Göran ställdes mot väggen för sin lögn. Sen att han fundera på ge Mahsa och Stina mindre matportioner va också dumt och småaktigt. Han e rätt duktig på provocera fram bråk han med. :/

molly50 skrev 2019-02-11 10:28:23 följande:

Jag ska tillägga att det inte gör något att ni berättar. Jag kan ju börja se på TV4 Play nu. 

Ok, då får du ju veta allt i typ real tid och inga spoilers som sabbar.
    Grodis15 skrev 2019-02-11 21:12:52 följande:

Ja, Emelie e definitivt smart och spelar spelet bra MEN jag har ändå lite svårt för hennes bristande lojalitet. Lojalitet e viktigt för mig.

Kan bara hålla med om Rocco. Han livar upp lite på Farmen, klart underhållande. :)

Det måste nästan va som du skriver om bröllopet att det e nån av farmarna som ska gifta sig.
Svar på tråden Farmen 2019