• Nandez

Farmen 2019

Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?

• Svar på tråden Farmen 2019
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-02-13 20:28:06 följande:
    Han sa att han hade personliga skäl att lämna. Så något har kanske hänt.

Ja,det kan man verkligen undra. Man trodde det inte om Diana i alla fall.
    Men Rocco nämnde nåt åt Kim att när man gör av en liten groda  till nåt stort så klarar han inte av det. Vad menade han med det?
  • misil
    Johannus skrev 2019-02-13 20:19:33 följande:

Vad hände med Rocco? Han tog sitt pick och pack och stack hem!!!!!

Hade inte trott att Diana var med på att gömma spetsen som Maxin snodde, men kan man verkligen lita på någon där inne?

Har sett spekulationer om att det är Rocco som ska gifta sig på farmen och därför försvunnit,vem vet kanske är det så.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-02-13 20:31:51 följande:
    Men Rocco nämnde nåt åt Kim att när man gör av en liten groda  till nåt stort så klarar han inte av det. Vad menade han med det?
    Ingen aning. Han kanske syftade på spetsen som försvann och att Emelie blev så arg över det.
    Carpe Diem
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-02-13 20:34:45 följande:
    Ingen aning. Han kanske syftade på spetsen som försvann och att Emelie blev så arg över det.
    Det kan vara så, men han hade ju inget att göra med spetsen. 

Nå jag klagar inte att han är ute eftersom jag inte gillar att han hela tiden vill vara den som kan allt och är allas bäste vän och bäst på allt. Han fick till och med Kim att bli arg på han när Kim skulle göra upp eld. Rocco ville få Kim verka som en barnunge.

• Grodis15

Jag tror inte det hade något att göra med att han lämnade. Han sa ju typ: jag har haft jättekul bara ibland att man gjort en liten sak till något stort.. Tror inte han menade något speciellt med det.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-02-13 20:47:52 följande:
    Det kan vara så, men han hade ju inget att göra med spetsen. 

Nå jag klagar inte att han är ute eftersom jag inte gillar att han hela tiden vill vara den som kan allt och är allas bäste vän och bäst på allt. Han fick till och med Kim att bli arg på han när Kim skulle göra upp eld. Rocco ville få Kim verka som en barnunge.
    Nej,men han kanske tyckte att Emelie blåste upp det lite väl mycket ändå.
    Men men,det kan vi bara spekulera i.

Ja,han kan vara lite dryg,men ändå lite rolig ibland.
    Så jag känner mig lite tudelad där.
    Men kanske är det han som ska komma tillbaka och gifta sig,som någon skrev. 
    Carpe Diem
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-02-13 20:58:26 följande:
    Nej,men han kanske tyckte att Emelie blåste upp det lite väl mycket ändå.
    Men men,det kan vi bara spekulera i.

Ja,han kan vara lite dryg,men ändå lite rolig ibland.
    Så jag känner mig lite tudelad där.
    Men kanske är det han som ska komma tillbaka och gifta sig,som någon skrev. 
    Oj så du tror att Rocco ska gifta sig på Farmen...Jaja det skulle vara konstigt, men ändå troligt då han avgår självmant för att kanske göra sig i ordning....Men jag skulle ogilla det om det var så. Finns många andra som varit med på Farmen genom åren och kanske också skulle vela gifta sig på farmen, men får inte chansen....
    Nä hoppas verkligen inte att det är så.
  • flygrl

Lite dramatik med den där spetsen. Jag tror Maxine och Diana bara ville busa lite och inte mena nåt ont. Maxine sa ju nåt om att liva upp stämningen lite. Men men det va ju ett jävla jobb med den så kan förstå det blev upprörda känslor när den försvann. :/

Rocco som vanligt både jobbig och underhållande. Jag gillar honom ändå trots hans jobbiga sidor och kommer sakna honom nu när han lämnat. Stor humor i synken när han pratade om att lära Kim göra upp eld.

Jag tror han syfta på alla konflikter på Farmen och att det ofta va smågrejer som förstorades upp. Enligt honom alltså.
    misil skrev 2019-02-13 20:33:26 följande:

Har sett spekulationer om att det är Rocco som ska gifta sig på farmen och därför försvunnit,vem vet kanske är det så.

Hoppas hoppas, det vore kul både att han gifter sig & att han kommer tillbaka.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-02-13 21:17:36 följande:
    Oj så du tror att Rocco ska gifta sig på Farmen...Jaja det skulle vara konstigt, men ändå troligt då han avgår självmant för att kanske göra sig i ordning....Men jag skulle ogilla det om det var så. Finns många andra som varit med på Farmen genom åren och kanske också skulle vela gifta sig på farmen, men får inte chansen....
    Nä hoppas verkligen inte att det är så.
    Nej,jag vet inte. Det var bara en spekulation.
    Kanske är det Wincent som ska gifta sig? Drängen.
    Carpe Diem
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-02-14 09:45:20 följande:
    Nej,jag vet inte. Det var bara en spekulation.
    Kanske är det Wincent som ska gifta sig? Drängen.
    Vi får se i kväll vem det är som gifter sig.

Ska bli kul och se vem som blir förste kämpe. Tror att Emelie väljer Tess eller Kim, hon är lite lurig för man vet egentligen inte hur hon tänker.
Svar på tråden Farmen 2019