Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Oj det kommer mer folk in på Torpet....:)
Gillade att han blyga killen var med ...Kommer inte i håg hans namn, men han var med får några år sen på Farmen.
Det två andra har också varit med tidigare.
Alla de 3 var torpare förra året, om jag inte minns fel. han Robin, norsken, bodde väl själv på torpet i typ 3 veckor om jag inte minns helt fel, sen fick han sällskap av rocco och de kom väldigt bra överens.
Tycker Emelie verkar vara en sjukt smart spelare. Hon har tagit sig såhär långt med sin taktik och ingen misstänker henne än! Bara att säga hatten av för henne.
Haha tycker Rocco är sjukt rolig, ett friskt avbrott i tråkgänget som är kvar..
Vad tror ni om uppdraget? Jag tror att det kanske är någon av deltagarna som ska gifta sig. Typ att någons pojk/flickvän kommer och friar och så får dom gifta sig där. Vad tror ni?
Ja,och jag antar att det är en sammanfattning av detta man får se på torsdagarna.
Har just sett Torpet, så nu minns jag inte ens vad som hände på Farmen i dag!
Så himla kul att få se mina favoriter igen; Robin, Helena och Pawel! Just de personer jag hejade på i fjol. En liten gnutta förälskad i Robin faktiskt ... 

Nä, som Johannus sa så hände det inte speciellt mycket på Farmen.
Rocco va lite underhållande idag igen: Roccos visslingsskola lol
Då jag inte sett fjolårets Farmen va dom 3 som dök upp idag inga kända ansikten...
Intressant dom fick en kalender för återstående tiden på Torpet. Nu vet dom va som gäller.
Kollade lite på Emelies Youtube kanal där hon lagt upp flera klipp där hon kommenterar Farmen. Hon går på rätt ordentligt, inte alls den tysta lilla musen hon framstår som på Farmen (fast det e ju en del av hennes taktik att ligga lågt och va neutral).
(Det finns fler Farmen relaterade klipp på hennes kanal så kolla in den vetja ;)