• Anonym (Minja)

Varför samlag?

Varför vill ni kvinnor ha samlag egentligen? Förstår givetvis att ni har det för att bli gravida men annars. Kvinnor får ju orgasm av smeksex eller oralsex och inte av samlag utan att smeka sej själv samtidigt och då är det ju inte samlaget som gör att dom kommer utan smekningarna. Så - varför har ni kvinnor egentligen samlag?

• Svar på tråden Varför samlag?
  • Anonym (EN)
    Anonym (Minja) skrev 2019-01-15 17:11:01 följande:

Män får ju orgasm av samlag så det är väl inte alls samma sak! ovanligt dumt svar!

Det får kvinnor också
  • Anonym (Minja)

Det är ju det dom flesta inte får, därav min fråga!

• Anonym (Kkk)
    Anonym (Minja) skrev 2019-01-15 17:05:38 följande:

Varför vill ni kvinnor ha samlag egentligen? Förstår givetvis att ni har det för att bli gravida men annars. Kvinnor får ju orgasm av smeksex eller oralsex och inte av samlag utan att smeka sej själv samtidigt och då är det ju inte samlaget som gör att dom kommer utan smekningarna. Så - varför har ni kvinnor egentligen samlag?

Trist att du är bitter över att andra kan komma men inte du. Styrkekram!

Btw, visste du att både män och kvinnor kan komma helt utan beröring? Varför ens röra könet och smutsa ner händerna alls när man helt enkelt kan komma med fantasier och muskelkontroll?
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (Minja) skrev 2019-01-16 00:56:42 följande:

Även om "de flesta" (vet ej hur det ligger till med detta) inte får orgasm av själva samlaget så betyder det inte att det inte är skönt. Det är skönt att fyllas upp och få stimulans inuti också. Det i kombination med klitorisorgasm kan vara fantastiskt. Det är även en primitiv drift som båda könen strävar mot av biologiska skäl.

Är det så svårt att förstå?
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (Ann) skrev 2019-01-16 08:10:18 följande:

Vad orättvist allt är.

Män får inte ligga och kvinnor får inte orgasmer.

Kanske ett samband där....
  • Anonym (V)

För att sexlivet skulle bli trist och enformigt annars.

• Anonym (varför äta)

Sex utan penetration skulle jag se som helt överflödigt. Oralsex är bara förspel och inget jag älskar eller behöver, förutom emellan stötarna för att förhöja. Närheten till mannens kropp och känslan av hans kuk inuti mig, samhörigheten och kicken det ger är meningen med sex för mig som kvinna. Skulle aldrig velat vara utan det. Det är ett starkt behov och en drift som kan kännas helt akut periodvis.
    Visst är lite hångel kul för att bygga upp stämning eller fördröja orgasmer men långt ifrån tillfredsställande och fingrar och sånt gör det inte alls för mig. Heller inte leksaker. Får bara skavsår och svamp av gummi, också är det kallt. Mannens organ är varmt, dunkande och uppfyllande....så underbart skönt om känslorna finns för mannen!

• Anonym (EN)
    Anonym (Minja) skrev 2019-01-16 00:56:42 följande:

De flesta får visst orgasm, det är färre som får orgasm enbart av penetration men orgasm får de. Har du problem att få orgasm själv eftersom du är så bitter? Du borde kanske jobba på ditt eget sexliv :)
Svar på tråden Varför samlag?