• Anonym (Kvinna, 26)

Nybliven singel

Fyller 27 i sommar och har precis gått ur ett 6 år långt förhållande (med minimalt sex)... Jaha.. Vad händer nu då? Jag är taggad på singellivet som jag typ aldrig upplevt. Vad gör man? Är det roligt?

Bonus fråga: Kommer jag någonsin träffa någon igen?

• Svar på tråden Nybliven singel
  • Anonym (Kvinna, 26)
    KimLinnefeldt skrev 2019-01-24 16:51:15 följande:

Jag blev lämnad efter 20 år, och insåg så småningom att jag själv borde ha lämnat. Lever i en ny lång relation som är så otroligt mycket skönare, på alla sätt. 

Att det tog slut för dig beror antagligen på att ni inte passade så bra ihop (längre). Ingen skuld, inget fel. 

Vill du ligga? Gå på korgen, sexchatta på nätet, ragga.

Vill du hitta en vän för livet? Gå med i en sångkör.

Härligt att du fick en ny ännu bättre relation!

Ja vi är ju fortf ganska unga och har utvecklats mkt tillsamman men även på varsitt håll. Jag har lärt mig vad jag vill ha i en relation o vad jag inte vill ha... Det tar jag med mig. Det viktigaste är lojalitet och o villkorlig kärlek i alla stunder. Det saknade jag av min partner. Han vet fortf. Inte vad jag menar med det. Men han kommer från en helknepig familj där han nog aldrig upplevt lojalitet eller ovillkorlig kärlek. Det gjorde mig så olycklig o otrygg att inte få det.
  • Anonym (Kvinna, 26)

Jag vill även ha någon som är glad i livet, som inspirerar mig och får mig att blomstra. I min relation kände jag mig mest oinspirerad, bortglömd och kvävd. Min livslust dog och min kreativitet försvann. Jag är en väldigt driven tjej med stora drömmar och älskar livet, och min partner var en väldigt frånvarande kille som tyckte livet va grått.

• Anonym (Alternativ)
    Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-23 22:39:55 följande:

Fyller 27 i sommar och har precis gått ur ett 6 år långt förhållande (med minimalt sex)... Jaha.. Vad händer nu då? Jag är taggad på singellivet som jag typ aldrig upplevt. Vad gör man? Är det roligt?

Funderar du på att träffa 5-6 år yngre killar eller det är inget alternativ 
  • Anonym (Uppåt)
    Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-24 23:05:43 följande:
    Jag vill även ha någon som är glad i livet, som inspirerar mig och får mig att blomstra. I min relation kände jag mig mest oinspirerad, bortglömd och kvävd. Min livslust dog och min kreativitet försvann. Jag är en väldigt driven tjej med stora drömmar och älskar livet, och min partner var en väldigt frånvarande kille som tyckte livet va grått.

Tror många söker just det...någon som är glad i livet och som inspirerar. Kan ju gå upp och ner i livet. Händer ju saker på vägen som påverkar. Vet inte vad som gjorde din partner såpass deprimerad dock. Men visst vill vi väl alla må bra och gör man inte det får man ju göra något åt det :)
  • Anonym (Kvinna, 26)
    Anonym (Uppåt) skrev 2019-01-25 07:03:33 följande:

Tror många söker just det...någon som är glad i livet och som inspirerar. Kan ju gå upp och ner i livet. Händer ju saker på vägen som påverkar. Vet inte vad som gjorde din partner såpass deprimerad dock. Men visst vill vi väl alla må bra och gör man inte det får man ju göra något åt det :)

Han har haft en tuff uppväxt precis som många andra och aldrig känns riktigt lycklig. Och den energin märks.
  • Anonym (Kvinna, 26)
    Anonym (Uppåt) skrev 2019-01-25 07:03:33 följande:

Han har haft en tuff uppväxt precis som många andra och aldrig känns riktigt lycklig. Och den energin märks.
  • Anonym (A)
    Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-25 15:28:28 följande:
    Vad trist att du har haft det så. Du kommer att träffa någon, jag träffade mitt livs kärlek när jag var en bra bit över trettio.
  • Anonym (Uppåt)
    Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-25 15:28:28 följande:

Mm...lättare att stanna kvar där än att se att man borde ta sig ur det...man har ju ett val menar jag.
  • Anonym (Kvinna, 26)
    Anonym (A) skrev 2019-01-25 15:36:14 följande:

Vad trist att du har haft det så. Du kommer att träffa någon, jag träffade mitt livs kärlek när jag var en bra bit över trettio.

Berätta gärna mer! Hade du ngt förhållande tidigare? Hur skiljer sig din nuvarande relation från dem? Hur vet man det är rätt? Jag känner stress med barn, och mitt x är en väldigt väldigt fin kille, men står inte ute med att bli tagen för givet och bli nonchalerad.
  • Enikk
    Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-23 22:39:55 följande:

Det kommer du snart att träffa någon säkert du kan skriva pm till m9om.du vill
Svar på tråden Nybliven singel