• Anonym (Kvinna, 26)

Nybliven singel

Fyller 27 i sommar och har precis gått ur ett 6 år långt förhållande (med minimalt sex)... Jaha.. Vad händer nu då? Jag är taggad på singellivet som jag typ aldrig upplevt. Vad gör man? Är det roligt?

Bonus fråga: Kommer jag någonsin träffa någon igen?

• Svar på tråden Nybliven singel
  • Flamma526

Jag hade lekt en stund lite. Gjort saker för dig själv. Mest så du inte ångrar saker i framtiden om du hittar en som är den rätte.

• Anonym (Kvinna, 26)
    Dahlton skrev 2019-01-24 10:34:49 följande:

[quote=79389568][quote-nick]Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-24 09:46:57 följande:[/quote-nick]Jag ska försöka ta vara på det. Bara rädd att känslan att aldrig hitta ngn igen ska ta över o då. Är de ju inre kul :([/

Ja, det är alltid tråkigt när något tar slut som man har trott och hoppats på. Men jag lovar att det finns massor av kärlek och du kommer säkert hitta rätt igen. Hade jag varit dig så hade jag njutit av singellivet. Ha kul, sök nya bekantskaper, kanske över nätet... ;) passa på att ta vara på denna tid så kommer det andra av sig självt.

Ja...i mitt förhållande ångrade jag alltid att jag aldrig lwevt singel livet fullt ut! Så vill inte sitta o ångra det igen. Men sen känner jag att biologiska klockan tickar!!!
  • Flamma526
    Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-24 11:57:17 följande:

Ja...i mitt förhållande ångrade jag alltid att jag aldrig lwevt singel livet fullt ut! Så vill inte sitta o ångra det igen. Men sen känner jag att biologiska klockan tickar!!!

Biologiska klockan ska du inte tänka på nu. 26 år gammal bara så ska du tänka på dig själv. Lev lite 1 år eller så och omvärdera livet då. Jag tror du hittar någon på vägen. Lev lite så du inte ångrar saker sen. Själv alltid haft långa förhållanden. Ångrar en del lite nu. Jag som kille hade velat prova mer.
  • Dahlton

[quote=79389918][quote-nick]Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-24 11:57:17 följande:[/quote-nick]Ja...i mitt förhållande ångrade jag alltid att jag aldrig lwevt singel livet fullt ut! Så vill inte sitta o ångra det igen. Men sen känner jag att biologiska klockan tickar!!![/

Det låter absolut som att du ska njuta av singellivet. Du har ju funderat i dem banorna under ert förhållande så jag tror att bara du ger det lite tid och får lite distans så kommer du kunna njuta fullt ut och hittar kanske den rätte på vägen. Ut i deijtingdjungeln med dig! :)

• Anonym (Kvinna, 26)
    Flamma526 skrev 2019-01-24 12:03:49 följande:

Biologiska klockan ska du inte tänka på nu. 26 år gammal bara så ska du tänka på dig själv. Lev lite 1 år eller så och omvärdera livet då. Jag tror du hittar någon på vägen. Lev lite så du inte ångrar saker sen. Själv alltid haft långa förhållanden. Ångrar en del lite nu. Jag som kille hade velat prova mer.

Ja jag har mest ocksp haft långa förhållanden o aldrig riktift varit singel. Så de ska ju bli kul. Dock behöver ja komma i fas med. Mig själv o läka efter mitt förra förhållande. Det kan Ta lite tid.
  • Anonym (Kvinna, 26)
    Flamma526 skrev 2019-01-24 12:03:49 följande:

Ja jag har mest ocksp haft långa förhållanden o aldrig riktift varit singel. Så de ska ju bli kul. Dock behöver ja komma i fas med. Mig själv o läka efter mitt förra förhållande. Det kan Ta lite tid.
    Dahlton skrev 2019-01-24 12:29:16 följande:

[quote=79389918][quote-nick]Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-24 11:57:17 följande:[/quote-nick]Ja...i mitt förhållande ångrade jag alltid att jag aldrig lwevt singel livet fullt ut! Så vill inte sitta o ångra det igen. Men sen känner jag att biologiska klockan tickar!!![/

Det låter absolut som att du ska njuta av singellivet. Du har ju funderat i dem banorna under ert förhållande så jag tror att bara du ger det lite tid och får lite distans så kommer du kunna njuta fullt ut och hittar kanske den rätte på vägen. Ut i deijtingdjungeln med dig! :)

Ja det har jag... Längtar i flera år. O nu är tiden här o jag är livrädd haha! XD
  • Flamma526
    Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-24 12:55:20 följande:

Ja klart, det kan ta lite tid, samt kan kännas väldigt ensamt i början. Men det går över med tiden och ska absolut inte skrämma dig. Kämpa på.
  • Anonym (Kvinna, 26)
    Flamma526 skrev 2019-01-24 13:08:20 följande:

Ja klart, det kan ta lite tid, samt kan kännas väldigt ensamt i början. Men det går över med tiden och ska absolut inte skrämma dig. Kämpa på.

Tack!

NÅGON som har en solskenshistoria om att träffa den rätte senare i livet? Eller ngt livsråd till mig?
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Kvinna, 26) skrev 2019-01-24 16:44:44 följande:
    Tack!

NÅGON som har en solskenshistoria om att träffa den rätte senare i livet? Eller ngt livsråd till mig?
    Jag blev lämnad efter 20 år, och insåg så småningom att jag själv borde ha lämnat. Lever i en ny lång relation som är så otroligt mycket skönare, på alla sätt. 

Att det tog slut för dig beror antagligen på att ni inte passade så bra ihop (längre). Ingen skuld, inget fel. 

Vill du ligga? Gå på korgen, sexchatta på nätet, ragga.

Vill du hitta en vän för livet? Gå med i en sångkör.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nybliven singel