Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?
Här har det nog ingen betydelse vad man skriver eftersom antngen anmäls tråden av någon surkärring alt så svarar bara tanter. Skulle önska svar från enbart män.
Här har det nog ingen betydelse vad man skriver eftersom antngen anmäls tråden av någon surkärring alt så svarar bara tanter. Skulle önska svar från enbart män.
Åh, bilder på alla här hade varit helt underbart. Jag ser helt ok ut skulle jag tro, inte enligt FL-nidmallen. Spridningen är säkert som överallt, stora variationer.
Hade alla haft bra bilder så hade jag kunnat tänka mig att bli flirtad med men eftersom jag är extremt picky så inte som nu i blindo.
Ibland är du faktiskt rätt rolig. (Fast jag är inte säker på att du har rätt - här heller.)
10-15 kg övervikt. Ullaredstrosor med hög midja. 35-40 år. Slagit i väggen och dålig hy. Triggas lätt , mest pga att deras liv suger. Själva suger dom sällan, så mannen vänstar.
10-15 kg övervikt. Ullaredstrosor med hög midja. 35-40 år. Slagit i väggen och dålig hy. Triggas lätt , mest pga att deras liv suger. Själva suger dom sällan, så mannen vänstar.
Samma här, vem vill köpa grisen i säcken liksom ;)
Eller hur!? Hur stor är sannolikheten att man skulle bli glatt överraskad liksom...fast man kan aldrig veta ;)
Så kan det vara, det ena ger det andra och många gillar att bråka i skydd av anonymiteten.
Tror du att kvinnorna här vill bli flirtade med? Kvinnor får gärna svara...
Jag tror de ser ut som tråkiga småstadstanter. Samma målgrupp som läser veckotidningar.
Vad roligt, jag har nog mest undrat vilken slags män som hänger här.
Kvinnor tänker jag att det finns mer variation bland.
Själv är jag kort med former, högskoleutbildad, 4 barn, lite galen och fy på mig men jag gillar sex.