Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?
Här har det nog ingen betydelse vad man skriver eftersom antngen anmäls tråden av någon surkärring alt så svarar bara tanter. Skulle önska svar från enbart män.
Här har det nog ingen betydelse vad man skriver eftersom antngen anmäls tråden av någon surkärring alt så svarar bara tanter. Skulle önska svar från enbart män.
Vad roligt, jag har nog mest undrat vilken slags män som hänger här.
Kvinnor tänker jag att det finns mer variation bland.
Själv är jag kort med former, högskoleutbildad, 4 barn, lite galen och fy på mig men jag gillar sex.
Du tillhör ju den laidback-gruppen jag nämnde. Den näststörsta gruppen här, dock rejält akterseglad av grupp 1: De med taggarna utåt nonstop.
En sak är i alla fall säker: Jag drar ner alla, män som kvinnor, med minst tre trappsteg.
Average fell to an all time low...
Godnatt.
Nope, skulle kännas dumt att veta om att personen finns på samma rastplats som mig, tänk om man behöver ventilera ett problem och han känner igen sig. Eller jag själv får läsa en tråd om hur jävla ?dum i huvudet? man är som ghostar en pinsam date. Vill ju inte såra en fin forumskille ;)
Nej familjeliv är nog dumt att ragga på! Just saying..
Ja...känns som om det skulle kunna bli hur jobbigt som helst! Att man inser att man antagligen blir beskriven i en tråd och får veta hur jobbig någon tycker att man är. Fast lite roligt ändå hade jag tyckt ;)
Nix sämre plats finns nog inte än just här...
Jag visste inte att man kunde placera alla kvinnor i ett fack och hitta ett genomsnittligt utseende och en genomsnittlig personlighet. Men det låter ju som ett praktiskt förhållningssätt om man vill slippa inse att alla kvinnor är individer. Mycket behändigt att kunna dra alla över en kam. Inget behov av att reflektera alls.
Är ju lite rationell och förstår att ingen snygg singel sitter här och hänger, snarare lägger personen ut en halvnaken bild på tex tinder i hopp om att bli sedd. Medan vi mindre attraktiva får gömma oss bakom ett ?fake nick? och måste charma omkull våra byten med hull och hår. Fy 17 så orättvist det känns ;)
Hur tror du att dina åsikter skiljer sig från genomsnittskvinnan här?