• Mongoliet

Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?

Här har det nog ingen betydelse vad man skriver eftersom antngen anmäls tråden av någon surkärring alt så svarar bara tanter. Skulle önska svar från enbart män.

• Svar på tråden Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?
  • Mongoliet
    Moder1 skrev 2019-01-29 02:20:24 följande:

Vad roligt, jag har nog mest undrat vilken slags män som hänger här.

Kvinnor tänker jag att det finns mer variation bland.

Själv är jag kort med former, högskoleutbildad, 4 barn, lite galen och fy på mig men jag gillar sex.

Du tillhör ju den laidback-gruppen jag nämnde. Den näststörsta gruppen här, dock rejält akterseglad av grupp 1: De med taggarna utåt nonstop.
  • Moder1
    Mongoliet skrev 2019-01-29 02:28:59 följande:

Du tillhör ju den laidback-gruppen jag nämnde. Den näststörsta gruppen här, dock rejält akterseglad av grupp 1: De med taggarna utåt nonstop.

Så kan det vara ja.

Livet är för kort för att vara arg hela tiden.
  • Aniiee

En sak är i alla fall säker: Jag drar ner alla, män som kvinnor, med minst tre trappsteg.

Average fell to an all time low...

Godnatt.

I have a growing lack of disgust for you
  • Gosedjuret
    Chattisen skrev 2019-01-29 00:11:21 följande:

Nope, skulle kännas dumt att veta om att personen finns på samma rastplats som mig, tänk om man behöver ventilera ett problem och han känner igen sig. Eller jag själv får läsa en tråd om hur jävla ?dum i huvudet? man är som ghostar en pinsam date. Vill ju inte såra en fin forumskille ;)

Nej familjeliv är nog dumt att ragga på! Just saying..

Ja...känns som om det skulle kunna bli hur jobbigt som helst! Att man inser att man antagligen blir beskriven i en tråd och får veta hur jobbig någon tycker att man är. Fast lite roligt ändå hade jag tyckt ;)

Nix sämre plats finns nog inte än just här...
  • Chattisen
    Gosedjuret skrev 2019-01-29 04:54:11 följande:

Ja...känns som om det skulle kunna bli hur jobbigt som helst! Att man inser att man antagligen blir beskriven i en tråd och får veta hur jobbig någon tycker att man är. Fast lite roligt ändå hade jag tyckt ;)

Nix sämre plats finns nog inte än just här...

Är ju lite rationell och förstår att ingen snygg singel sitter här och hänger, snarare lägger personen ut en halvnaken bild på tex tinder i hopp om att bli sedd. Medan vi mindre attraktiva får gömma oss bakom ett ?fake nick? och måste charma omkull våra byten med hull och hår. Fy 17 så orättvist det känns ;)
  • tankfull

Jag visste inte att man kunde placera alla kvinnor i ett fack och hitta ett genomsnittligt utseende och en genomsnittlig personlighet. Men det låter ju som ett praktiskt förhållningssätt om man vill slippa inse att alla kvinnor är individer. Mycket behändigt att kunna dra alla över en kam. Inget behov av att reflektera alls.

• FruW85
    Mongoliet skrev 2019-01-28 19:54:28 följande:
    Taggarna utåt? Tror inte att de är så live eller så är de det & här kan de gå full monty liksom. Undrar inte om just det beteende de har gör att vi är en del män som inte kan låta bli att logga in & peta lite på dem & vara lite irriterande. Hade kvinnorna här varit vettiga så hade vi ju ist velat flirta med dem.
    Jag tror att det här kan vara en anledning till att många kvinnor blir "lite off" och misstänksamma mot män här. Just det där att det antingen ska irriteras eller flirtas med..
    Tecum skrev 2019-01-28 20:03:08 följande:
    Så kan det vara, det ena ger det andra och många gillar att bråka i skydd av anonymiteten.

Tror du att kvinnorna här vill bli flirtade med? Kvinnor får gärna svara...
    Jag kan bara tala för mig själv. Jag vill inte bli flirtad med. Jag har mitt på det torra så att säga;) och är bara här för att diskutera diverse saker. Själv struntar jag helt i om män eller kvinnor skriver - så länge jag får vettiga och seriösa svar.

Visst finns det dom som raggar här, men jag tror seriöst det här forumet lockar till sig fler som har helt andra syften än det och alltså hellre får hjälp och input angående det dom faktiskt frågar om i trådarna..

Sedan tycker jag det är tråkigt att män som sköter sig inte känner sig välkomna och att det finns en del män som bara verkar hänga här för att jävlas..
  • NickeLindberg
    FruW85 skrev 2019-01-29 09:23:58 följande:
    Jag tror att det här kan vara en anledning till att många kvinnor blir "lite off" och misstänksamma mot män här. Just det där att det antingen ska irriteras eller flirtas med..
    Tecum skrev 2019-01-28 20:03:08 följande:
    Så kan det vara, det ena ger det andra och många gillar att bråka i skydd av anonymiteten.

Tror du att kvinnorna här vill bli flirtade med? Kvinnor får gärna svara...
    Jag kan bara tala för mig själv. Jag vill inte bli flirtad med. Jag har mitt på det torra så att säga;) och är bara här för att diskutera diverse saker. Själv struntar jag helt i om män eller kvinnor skriver - så länge jag får vettiga och seriösa svar.

Visst finns det dom som raggar här, men jag tror seriöst det här forumet lockar till sig fler som har helt andra syften än det och alltså hellre får hjälp och input angående det dom faktiskt frågar om i trådarna..

Sedan tycker jag det är tråkigt att män som sköter sig inte känner sig välkomna och att det finns en del män som bara verkar hänga här för att jävlas..
    Forumet är ju en samlingsplats för manshat med några få ljuspunkter.
  • Gosedjuret
    Chattisen skrev 2019-01-29 08:56:14 följande:

Är ju lite rationell och förstår att ingen snygg singel sitter här och hänger, snarare lägger personen ut en halvnaken bild på tex tinder i hopp om att bli sedd. Medan vi mindre attraktiva får gömma oss bakom ett ?fake nick? och måste charma omkull våra byten med hull och hår. Fy 17 så orättvist det känns ;)

Ja, hade ju varit för enkelt med snyggingar här. Men visst, tur att vi kan gömma oss utan bild, för hur hade det gått egentligen?! Hur var det, 15 kilos övervikt och ingen träning på hur många år som helst...tur att det går att charma åtminstone, ojoj...;)
  • Meriall
    Mongoliet skrev 2019-01-28 18:39:30 följande:

Hur tror du att dina åsikter skiljer sig från genomsnittskvinnan här?

Mer öppensinnad generellt och annan syn på feminism och moral än de flesta. Kontroversiella åsikter inom vissa frågor.
Svar på tråden Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?