• Mongoliet

Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?

Här har det nog ingen betydelse vad man skriver eftersom antngen anmäls tråden av någon surkärring alt så svarar bara tanter. Skulle önska svar från enbart män.

• Svar på tråden Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?
  • BCarlsson
    Överste Senap skrev 2019-01-30 13:06:26 följande:
    Jag och Mongoliet har inte många gemensamma åsikter, vad har du fått det ifrån?
    Helan och Halvan :)
  • BCarlsson
    Postman skrev 2019-01-30 13:17:02 följande:

Jag tror att vissa kvinnor på Familjeliv är lågbegåvade. Gick ut 9:an med under 2.5 i snittbetyg. Hängde en del i rökrutan och låg i baksätet i raggarbilar. Rätt feta också.

5 barn med minst 4 pappor.

Attans! Du hann först! Jag erkänner motvilligt mitt nederlag...
  • Postman
    tankfull skrev 2019-01-30 13:26:22 följande:

Hö hö hö hö! Vicket kul inlägg! Du e så smaaat. 

Särskilt som du skriver exakt samma sak som andra redan skrivit fast med lite variation i siffrorna. Tyder på hög begåvning.

Ja självklart kopierade jag det mesta. Detta för att visa hur lågbegåvade många andra är härinne. Det är sorgligt hur många som drar till med nedsättande ord och inlägg.
  • Överste Senap
    tankfull skrev 2019-01-30 13:22:30 följande:

Jo, det har ni. 

Typ vad? Han är kommunist, jag är högerliberal.
  • BCarlsson
    Överste Senap skrev 2019-01-30 14:31:45 följande:
    Typ vad? Han är kommunist, jag är högerliberal.
    Skaplig felgissning :)
  • BCarlsson
    Dr Nail skrev 2019-01-30 19:40:28 följande:

Är: kränkt

Ser: kränkt ut

Kort och koncist :)
  • Pripps Vichy

Tror att de flesta kvinnor som hänger här har fött några barn (med olika pappor), ser sina kroppar förfalla och spyr ut sin bitterhet över män här där det är tillåtet. Lite hysteriska kvinnor som reagerar med ryggmärgen när det skrivs något som de inte tycker om, istället för att först tänka efter och sedan formulera ett mer hövligt svar.

Säkerligen hängpattar och celluliter, tjocka lår och lönnfet mage på de flesta av dem.

Tänker mig att många av dem gärna äter framför datorn också, eller med smartphonen framför sig och låter ungarna sköta sig själva.

Jag tror definitivt inte att så många är höginkomsttagare, eller ens över medel, som många påstår anonymt i trådar där frågas om arbete, utbildning och inkomst. Det är mycket ljugande under anonymiteten, och det gäller både män och kvinnor.

De flesta av dem har också tröttnat på kärlek och förhållanden efter att ha blivit svikna och/eller lämnade av skitstövlar till killar och lever hellre ett liv där de tar sig en knullkompis ibland. eller har ett öppet förhållande så de kan ligga med vem de vill när lusten faller på.

Det är så jag uppfattar och upplever FL:s kvinnor.

• Bertram

Att dömma av trådarna så är folk jättekorta och har fula underliv

• BCarlsson
    Pripps Vichy skrev 2019-01-30 20:02:08 följande:

Tror att de flesta kvinnor som hänger här har fött några barn (med olika pappor), ser sina kroppar förfalla och spyr ut sin bitterhet över män här där det är tillåtet. Lite hysteriska kvinnor som reagerar med ryggmärgen när det skrivs något som de inte tycker om, istället för att först tänka efter och sedan formulera ett mer hövligt svar.

Säkerligen hängpattar och celluliter, tjocka lår och lönnfet mage på de flesta av dem.

Tänker mig att många av dem gärna äter framför datorn också, eller med smartphonen framför sig och låter ungarna sköta sig själva.

Jag tror definitivt inte att så många är höginkomsttagare, eller ens över medel, som många påstår anonymt i trådar där frågas om arbete, utbildning och inkomst. Det är mycket ljugande under anonymiteten, och det gäller både män och kvinnor.

De flesta av dem har också tröttnat på kärlek och förhållanden efter att ha blivit svikna och/eller lämnade av skitstövlar till killar och lever hellre ett liv där de tar sig en knullkompis ibland. eller har ett öppet förhållande så de kan ligga med vem de vill när lusten faller på.

Det är så jag uppfattar och upplever FL:s kvinnor.

När jag blir stor skall jag skriva sådär bra!
Svar på tråden Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?