fannylinnea skrev 2019-03-27 12:23:23 följande:
Hello!
Jag tycker att det ser ut som att du har fått positiva test, speciellt det övre testet på sista bilden. Så att ni sexade igår och i söndags är ju kanon. Som jag förstått det är det ju viktigast att ha sex dagarna innan äl och på äl-dagen.
Vet inte hur du brukar göra, men har du koll på äl-sekret? Kan du se att du har så kallade äl-flytningar? Man kan ju bli galen på tester, men kroppens signaler brukar ju tydligt visa när äl är på gång :)
Ja jag tycker dem ser positiva ut, men samtidigt så testade jag clearblue också vid 11, men de visade negtivt, :/ Jag har vita lite geggiga flytningar började i måndags att komma,, Så om vi ändå sexade i söndags o igår, så tänkte jag även idag o imorgon, så borde jag väl ändå ha tur förhoppningsvis. :)
tänker att jag tar test här i em också,
Jag har precis ätit o druckit, så nu testar jag runt 16, Så får vi se om de e likadant som dessa två, kör på apotekets o testlagrets..:D Tyker du de? För alla andra tester jag testat har vary jätte svaga, men skall jag bocka i positivt igår på natural cykles apåpen?