ETOVA skrev 2019-03-27 22:47:49 följande:
BIM +3 här och också mycket flytningar så jag tror hela tiden att det är mensen som kommit :p Har nu haft ömma bröst drygt en vecka, mensvärk i 6 dygn, prickar på bröstvårtorna och näsblod. Visst blir man lite knasig av att fundera? Tänker att symptomen lika gärna kan vara tillfälligheter eller att man lägger märke till saker på ett annat sätt nu. Men just den ihållande mensvärken hittar jag ingen annan förklaring på. Och mensen har aldrig varit såhär sen förut. Får alltid mens på CD 23,24,25,26 eller 27. Idag är CD 28 :) Ska testa på fredag jag också. Om inte mensen kommit då förstås. Uppdatera gärna hur det går!
Det låter ju onekligen lovande! Jag är på CD 34, men jag har å andra sidan 31 dagar i snitt, 35 förra månaden tex. Så det varierar lite. Jag har också mensvärk som kommer och går, och ett illamående som börjar smyga sig på. Annars inget speciellt. Men ja, jag tänker också att det lika bra kan vara tillfälligheter, det har ju hänt tidigare att jag trott att jag varit gravid haha.
Jag kommer troligtvis att banga på fredag, tycker det är så otroligt trist med negativa test och får hellre mensen. Men vi får se. Har inget test hemma så jag måste köpa ett också.
Har ni försökt länge? Detta är vårt tredje försök, som iofs inte riktigt blev ett försök iom att jag valde att strunta i alla appar efter förra mensen. Så jag minns inte ens när vi låg, haha. Håller tummarna för dig!