Scrapträsket
Har tittat in här lite snabbt tidigare men kan omöjligen läsa alla sidor. Vore tacksam för om nån ville förklara det väsentligaste för mig - om det är OK att jag ansluter mig.
Har tittat in här lite snabbt tidigare men kan omöjligen läsa alla sidor. Vore tacksam för om nån ville förklara det väsentligaste för mig - om det är OK att jag ansluter mig.
Har läst första inlägget och det där vet jag ju. Men min fråga gällde själva tråden i sig. Typ hur det fungerar med utmaningar och röstningar mm. Samt om man kan ansluta sig.
ZaraÖ: Har handlat på paperarts.co.uk Fick mina papper idag. De är jättefina. Brett sortiment av såväl papper som annat användbart. Ofta matchande. Lätt att titta runt och att handla. Finns viss risk för överkonsumering
Bli inte rädd för fraktkostnaden. Min ändrades neråt från 10£ till 3£ vid leverans. Kommer definitivt handla därifrån igen.
Det var en provbeställning så det handlade visserligen bara om 11 papper, men med frakt och allt inräknat vart det bara 11:-/papper och då var det en del riktigt "arbetade" papper och wellums.
Ps Ett papper såg ut som en akvarellmålning - helt underbart.
Får ge maken plånbok och VISAkort och införa spärr. Åh, det finns ju så mycket man vill ha... Ja, jag hör till dem som faller för fina saker utan att ha ett syfte med dem från början. Överallt skrivs det om att planera sin scrapping i förväg men jag faller ändå.
Letar febrilt efter någon scrapbutik med bra Karen Foster sortiment. Letar efter pappret Fairy Dust. Nån som vet? Annars får jag beställa från paperarts.
Matriark: Tack för tipset. Tyvärr får jag leta vidare. Grejen är att jag beställde ett ark från paperarts för egen del, men när jag fick hem det visade dets ig oxå vara perfekt för en LO som jag ska ge bort....
Mammsy: Jag har hittat det!!
Vixxxans Scrapbooking har det för 6:50 (Finns annars på www.paperarts.co.uk)
Åååhhh! Vill bara scrappa. Mera.... Tittar på underbara papper men vet att kontot egentligen inte tillåter det just nu. *Djuuuup suck