Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan
    Lillvilda: Nej nån kurs har jag ännu inte lyckats komma iväg på. Där jag bor växer de inte på trän precis. Skulle nog behöva gå någon dock. Så min"kurs" är att hänga här, suga i mig info oc tips samt titta på andras alster - som jag dock känner att jag aldrig kommer kunna komma upp i deras klass.

Hur länge har ni scrappat?
  • Lingonflickan
    Hjääälp!!!! Jag går igenom butik efter butik... Vill hitta tuffa och roliga dekorationer i metall nånstans. Just nu i extra behov av guld/mässing. Annars kan jag inte scrappa min svartvita LO. Åååhhhh!!!  Frustrearande Snälla, nån som vet?
  • Lingonflickan

Har lagt in fler LO:s i galleriet. (fortfarande viss begränsad åtkomst, men har utökat adressboken något) Bröllopsbilderna är inte våra utan en kompis.

• Lingonflickan

Var på CO ikväll och köpte den där skärmojängen för papper (mäter upp till 35cm) och en kanon förvaringslåda med flyttbara väggar. Nu ska det bli lite ordning på torpet!Fundersam Det fanns rullknivar till skärmojängen som gav mönstrade kanter... Motstod frestelsen - för den här gångenGlad 

Har lovat maken att jag ska ha en Internetfri kväll imorgon...

• Lingonflickan
    Håller med Loppan. Jag har stora boken om scrapbooking och den innehåller mycket matnyttigt ( att jämföra med ett par andra böcker jag oxå har). Dessutom följer med en del bokstäver, ramar och annat trevligt.Glad
  • Lingonflickan

Undrar bara om alla använder sig av skisser. Har själv ännu inte testat det. Kanske borde jag det. Är det svårare eller lättare? Maken kommenterade en av mina LO:s i planeringsstadiet att den kändes väldigt strikt. Kanske är mitt dilemma. Lättade upp den lite och skulle bara avsluta då mitt skrin med min skalpell verkar som uppäten...

Svar på tråden Scrapträsket