Scrapträsket
Jaha, så gjorde jag det i alla fall... Beställde papper och fina hörn.
Maken får spader på mig snart. Mest Karen Foster, de är ju underbara...
Jaha, så gjorde jag det i alla fall... Beställde papper och fina hörn.
Maken får spader på mig snart. Mest Karen Foster, de är ju underbara...
Litet problem. Ska ge bort en LO på tisdag, har fått till en snygg text men den behöver färg. Har ingen penna och imorgon är väl allt stängt pga 1 maj (morr
)Nån som har ett tips?
En annan fråga: var får jag tag i mer info om wishblade? Vem säljer dem?
Lägger in en LO i mitt galleri.Ska ge bort den och är tacksam för synpunkter. Har två smånallar kvar, bör jag placera dem vid sidorna eller ska jag låta den vara som den är?
Mammsy: förstår dig. Försöker få till bredband härhemma å så blev det en ny tvättmaskin istället. Typiskt!
Är inne i ett scrapstim just nu. Hur kul som helst men FL kommer på undantag. Har fn 4 Lo:s på bordet och ett kort.
Nån som beställt från Vixxxans och vet hur lång leveranstiden är efter inbetalning. Är så vansinnigt otålig - betalade in i torsdags och väntar... (Behöver mina fotohörn i metall) Står inget angivet på websidan.
Loppan: tror att du kan hitta ett extraknäck där
, kanske finansiera ditt eget "beroende"
.
15:-/papper. Skulle väl vara OK om det var väldigt fina papper då. Men inte för vanliga. Risken är väl att de inte säljer nåt och så slutar de med hänvisning till att det inte fanns någon marknad för det...
GAahh! Inga papper med posten idag heller.
Tagit en vecka nu =5 arbetsdagar. Paketet var ju redan packat enligt mail... Vad händer?
Pofsan: men, betalade i torsdags och skickade mail samma dag...
Loppan: Ja, du har ju jättefina arbetsprover att visa upp.
Inget paket idag heller... Har mailat. Hoppas det löser sig men tills vidare stryker jag hennes sida från mina favoriter. Det gick ju fortare att få mina papper från paperarts och det trots att det är i Storbritanien.