Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Scrapträsket

Hu! Så har jag varit inne på Paperarts igen. Borde hålla mig därifrån, men... så mycket fint och så billigt. *suckar lyckligt* *ögonen är blanka och pupillerna dansar polka*

• Lingonflickan

Tittar in på en snabbis. Det är ett underbart väder idag igen men jag är ändå väldigt blek om nosen. Har varit ute en stund och gått med sonen idag men sen sitter jag där. Fast i scrapträsket, kan inte sluta. Är det någon mer än jag som kommer vara bleknos när hösten kommer? Nå, jag hinner ju inte sitta så mycket. Mycket att göra hemma - för att inte nämna trädgården som nog kunde vara mer välskött - och med sonen. Men när jag kan så scrappar jag just nu för glatta livet.

Mina gluedots är oumbärliga, men önskar att de fanns ännu mindra ändå.

fick förresten mitt paket från Vixxans i fredags. Äntligen. Väntar nu på paketet från paperarts. Äääälskar deras grejor. :-]

• Lingonflickan

Pampam: Åh, ser att du oxå harstora boken om scrapbookingg. Vad tycker du om den? Jag fick min av maken i f-present. Tycker att de där dekorationssidorna är jättebra.

• Lingonflickan

Letar febrilt efter lite tuffare dekorationer till sonens album. Allt är ju inte sockersött utan även lite tuffare teman. Nån som har nåt bra tips?

• Lingonflickan

Sagomamma: Tack för tipsen men tänkte kanske mer åt metall, charms med tuffa motiv -ej bara baby-aktigt. Har ett foto tex där sonen ser väldigt kaxig ut och vill ha nåt som passar till det mm Är fortfarande ganska nybörjare och har inte tagit ut svängarna så mycket i mina LO:s än. Nästan allt är "stilrent" och på enfärgade papper. Men jag jobbar på det. Har ju alltid mina gummiplattor men...

• Lingonflickan

Rastom: Helt suverän LO. Passade på att kika lite på några av dina andra oxå. Åh, om man kunde vara lika duktig... Bara lite avis

Svar på tråden Scrapträsket