Scrapträsket
Nu är jag här oxå!
Nu är jag här oxå!
Ni skriver å skriver så man hänger inte med i tråden ju, men det är kul ändå tycker jag!
Ang. LO´s som man inte förstår hur man tänkte/apgräsliga... Jag har valt att spara dem ändå men vissa har jag gjort om med samma kort. Detta för att de är kul att titta på senare, kanske ändrar man åsikt då?!?! Jag ser ändå mitt "skapande" som en del i utvecklingen och även floppar är roliga att ha kvar!
Sen ligger de ju inte först då jag visar upp mina album kan jag ju säga...
myskatt
Jag skriver bara ut på cardstock till mina LO´s! Bazzill är den största leverantören bland dessa och finns nog i alla webbutiker. Finns i MÅNGA färger och strukturer! Man kan även skriva ut på baksidan av ett mönstrat om man vill.
Jag är en av "tomtenissarna" på Scrappiz så ni får gärna fråga mig om det är något ni undrar över!
Man har ett eget galleri i Scrappiz som samlar alla de filer som just Du laddat in, dvs du kan se olika personers samlade alster på ett ställe OCH de hamnar även i den generella katergori som man lägger den i t.ex. Bäbis. Så folk kan gå in och titta på alla inspirerande alster inom samma ämne.
Om man registrerar sig på Scrappiz får man tillgång till hela galleriet, artiklar, cybercrop, erbjudande osv!
2xA
Då ska vi se... kopierade texten på scrappiz ang. hur man hittar sitt eget galleri!
Dina bilder samlas i ett eget album som du kan gå in och titta på genom att göra följande.
Om du tittar på en bild som du, eller någon annan laddat upp står namnet i blått under bilden.
Om du klickar på det här namnet kommer "Ditt namn-profil"
Här står namn, var man bor ev. hemsida osv.
Längst ner ser man också två bilder.
Klickar man på den vänstra bilden får man upp alla bilder som man lagt upp.
Klickar man på den högra får man upp alla kommentarer personen gjort.
TIPS! Ett snabbt sätt att hitta dina egna bilder är att skriva en kommentar på en bild i galleriet. Klicka på länken senaste kommentarer, så syns ditt namn i blått under bilden du kommenterat, och kan klicka på länken till "din sida".
Jag har i min signatur en direktlänk till mitt galleri så alla som vill se mina alster kan bara klicka på den så kommer de dit. Många har gjort så på scrappiz för att de ska vara lätta att hitta!
rastom32
Ja, men vet du! Nu tror jag att jag vet. Det har nämligen funnits önskemål om att kunna ha egna KRYP IN precis som på FL och DEN tjänsten är tydligen dyr!! Dock finns möjligheten att ha ett eget Galleri där alla ens alster är samlade! Var nog detta som de syftade på då.
Du kan titta i en viss persons galleri! Antingen genom dennes länk i inlägget (många har det) eller genom att söka på deras alster i galleriet. Hittar du ett alster så är det bara att klicka sig in i deras galleri!
rastom32
Jag förstår verkligen att det inte är lätt att vara ny på Scrappiz! Jag kom med rätt tidigt efter starten så man har som hängt med i utveckligen och då ser man inte svårigheterna på samma sätt! Bra att ni säger till så kan man försöka rätt till det!
Jag heter Anneli på Scrappiz!
Humla78
Jag köper bara sånt jag gillar och försöker få en stor variation på cardstock så jag lätta kan matcha det med mönstrat papper. Sen använder jag det som passar bäst till korten. Ibland, men mycket sällan, köper jag papper som är tänkt till ett visst kort. Brukar ändå resultera i att jag inte använder det tilltänkta pappertet...