• Finta

Scrapträsket

kikkan

Jag lärde mig detta på kurs och i början var det SKITSVÅRT att skära i bilderna för man var rädd att förstöra dem. Nu har jag lärt mig att det blir mycket bättre att skära ned dem, det jag vill visa kommer fram tydligare!

• Finta

LillemorR

Vellum är ett tunnare genomskinligt papper, det finns i olika färger och mönster. Men "syftet" är att det är till viss del genomskinligt! Man får jättesnygga effekter av att jobba med det.
    Du kan använda det både som dekoration som papper för att skriva ut text på. I mitt galleri finns en LO med texten Kryper. Texten på den är utskriven på Vellum!

• Finta

Stockholmstjejer, visst har ni sett att det är 2 mässor på G i Stockholm??? En i maj och en i november!!

• Finta

ZaraÖ

Inne på Scrappiz, under Hjälp, finns en bra beskrivning på hur man gör!

• Finta

Cia o krabaten

Jag har oxå anmält intresse till mässan i november! Den andra är via Skapa Hobby i maj. Finns en tråd under Mässor som heter Skapa Hobby...har inte hunnit kolla in den idag men till den ska jag oxå hade jag tänkt!

• Finta

Ojojoj, vad ni skriver tjejer. Tyävrr har min bärbara dator gått sönder så det är svårt att hänga med i tråden. Har i alla fall lagt in två nya LO´s i mitt galleri. Bada och Sock tjuven!

• Finta

Tack till alla som hälsat på i mitt krypin! Ni ska få lite privata hälsningar med men ville bara hojta till här så ni inte tror att jag inte bryr mig. Mycket värt att få lite kommentarer .

Trist att det blev så tokigt med tävlingen. Har inte riktigt förståt vad som hände då jag inte varit så delaktig. Hoppas i alla fall att det löser sig och att ingen "hoppar" av tråden pga detta....

• Finta

Men va F*N är det som händer i tråden??? Alla kan ju inte börja hoppa av "bara" pga missuppfattningar och strul kring EN tävling.... jättetråkigt tjejer!

Jag vill att alla ska vara kvar!!!

• Finta

Mammsy

Bra och tydliga r4egler tycker jag. Så brukar de se ut även på andra forum så det borde ju fungera!

• Finta

Marajjah

Jättetråkigt att det blivit så, men jag vill ändå att du ska vara kvar!!

*Kram*

Svar på tråden Scrapträsket