Scrapträsket
Det har faktiskt jag tänkt på men tyckte att de var så väldigt små. Men alla är sparade i scraplådan ![]()
Det har faktiskt jag tänkt på men tyckte att de var så väldigt små. Men alla är sparade i scraplådan ![]()
Åh, skissutmaning här också
Kul! Då kanske till och med jag får ändan ur vagnen
Nästa vecka ska jag även göra Scrappiz. Räknar kallt med en sistaplats ![]()
Mammsy - Söndag tror jag. Känner du ingen med digitalkamera i närheten? Annars får du komma hit och låna min! *nyfiken på din LO*
Självklart! Hur fixar vi till det? Skriver i din gästbok.
Arctura - Jag har en silent setter som jag är supernöjd med. Så nöjd att jag använt den till en hel LO
Jag är inte ironisk nu utan bara för slö för att scrappa
Tjingeling, nu ska jag på Kalligrafikurs! ![]()
God kväll!
Ikväll har jag jobbat och hunnit sitta och pilla på LOn från skissen. Jättekul men som vanligt blir det aldrig som man tänkt sig
Jag borde alltid köpa dubbletter av papper så jag kan testa mig fram.
Har bara läst sista sidan och förstått att BV är trött på att vänta på bebis. Jag var också trött och ändå fick jag två veckor innan bf. Det finns inte så mycket positivt med att vänta förrutom att du har tid att scrappa
Dumma sambon tittar på film via datorn via sin inloggning. Detta gör att jag måste surfa på hans inloggning och kommer inte åt mina mail och mitt lösen till Scrappiz
Är nyfiken på nästa veckas skiss för den har jag tänkt göra. Någon som vet hur många foton den innehöll??? *hoppas på måååååånga* ![]()
kela81 - Har du gjort 3 LO på samma kväll?????
Jag satt med en igår och blev inte ens färdig. Det tar sån himla lång tid för mig eftersom jag aldrig får någon bild i huvudet utan måste testa mig fram. Ändå hade jag en skiss att utgå från igår.
Mammsy - Jag väntar också
Borde göra färdigt din skiss nu medan sambon och lillkillen är ute på promenad....
Humla - Hoppas ni mår bra hela familjen!!!
Nu har jag gjort klart min skissLO. Den blev så snygg!!!
Jag kommer bli såååå ledsen om jag inte vinner