Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

Jo79 - Tack! Jag hittade nästa veckas utmaning nu. Lite för svår för mig men veckan därpå hoppas jag på en liten enklare för då ska jag ha en lite scraphippa hos mig med några från den här tråden och vi ska göra utmaningen har vi bestämt. Om de blivit av med gnällbacillerna vill säga

• Skumpis

Bra jobbat Cheri Kikade på dina LOs och alla var jättefina

• Skumpis

kela81 - Här är en till novis på Scrappiz. Men jag hittade till slut bilden . Gå in på forum, utmaningar, ämnen. Där står vinnare i vecka 10 skissutmaning eller något sådant.

• Skumpis

2xA - Krånglig beskriving finns nu in dni gästbok Lycka till!

• Skumpis

Amatör som jag är så köper jag bara snygga papper helt enkelt. Fast jag måste börja framkalla foton först och sen köpa papper Har massa papper jag aldrig kommer använda Fast de var roliga att shoppa

• Skumpis

JO79 - Grattis till utmärkelsen "Dagens scappare" på Scrappiz!!!

• Skumpis

Jumjum - Vad menar du för böcker? Menar du fotoalbumen eller menar du handböcker i scrapbooking? Fotoalbum köper du i de flesta nätbutiker. Själv har jag inget än utan lägger mina färdiga LOs i plastfickor. Så länge bara

Panduro är dyrt och tråkigt. Tycker jag

• Skumpis

Det undrar jag också. Ibland har jag en fin fotoserie dmen är Vilgot är lika stor på varje kort. Jag vill kanske ha ett där han är stor och tre där han är mindre. Borde man inte kunna lägga tex fyra foton på samma foto och sen framkalla?

• Skumpis

myskatt - Så om jag förminskar ett kort i ett bildredigeringsprogram så blir själva bilden mindre när jag framkallar det? Jag trodde de gjorde dem så stora som möjligt i ett 10x13-format.

Svar på tråden Scrapträsket