Scrapträsket
...har scrappat 2 nya kort... finns i mitt galleri... ett grattiskort o ett lycka till kort
Ni får gärna kika in om ni vill
*S*
...har scrappat 2 nya kort... finns i mitt galleri... ett grattiskort o ett lycka till kort
Ni får gärna kika in om ni vill
*S*
Ny LO i mitt galleri... "Min syster"... om ni vill kika o bedöma
Nattinatt *S*
Jag är inte förvånad "Lovelylocks"
Grattis
Håller fullständigt med dig "LillemorR" till punkt o pricka!!! Fast det gick bra o scrappa samtidigt iallafall
Hehe...
*S*
En positiv grej med melodifestivalen igårkväll var att jag fick klart ännu en LO
Den visar bilder från en annan festival... HBG-festivalen -04
Titta gärna o risa eller rosa .-)
Ska ladda in den nu... Kram *S*
tr3z = Måste du tvunget kasta den? Kan du inte bara lägga undan den om den nu stör dig så pass? Som sagt, det kan ju ändå va' kul o plocka fram den o jämföra framigenom
Jag personligen kan inte fatta att du stör dig så på den
Tycker den blev jättetuff
*S*
tr3z = Se det som en "scrapping Feng shui"... man mår inte bra av att ha dåliga saker runt om sig, det måste städas bort
Det har du gjort nu o det var nog lika så bra
Skickar en uppiggande kram - *Sonja*
GRATTIS Cheri
Måste in o kika
*S*
2xA = Om jag fatta det hela rätt - håller oxå på o forskar mig fram på 'Scrappiz', så finns det inga personliga gallerier, det är tydligen en tjänst som kostar multum att ordna. Så lägger man in en LO så hamnar den ' i rad' på den sidan där dom helt enkelt visar 'senaste LO's' typ... hänger du med? Har just diskuterat det med en utav tjejerna som startat upp Scrappiz nämligen... Jag höll på o leta mig fördärvad efter personliga gallerier osv, men fann såklart inget då...
*S*
"Finta" Hmmm... det var inte vad jag fick veta precis -måste ha missuppfattat det hela nån'stans på vägen!? Fast hon sa klart o tydligt att den tjänsten var för dyr o ta in... förstår du vilket hon kan ha menat???
Ska genast kolla om jag kommer vidare på din beskrivning
Tack!
*Sonja*