Inlägg från: rastom32 |Visa alla inlägg
  • rastom32

Scrapträsket

...har scrappat 2 nya kort... finns i mitt galleri... ett grattiskort o ett lycka till kort
    Ni får gärna kika in om ni vill

*S*

• rastom32

Ny LO i mitt galleri... "Min syster"... om ni vill kika o bedöma

Nattinatt *S*

• rastom32

Jag är inte förvånad "Lovelylocks" Grattis

• rastom32

Håller fullständigt med dig "LillemorR" till punkt o pricka!!! Fast det gick bra o scrappa samtidigt iallafall Hehe...

*S*

• rastom32

En positiv grej med melodifestivalen igårkväll var att jag fick klart ännu en LO Den visar bilder från en annan festival... HBG-festivalen -04
    Titta gärna o risa eller rosa .-)

Ska ladda in den nu... Kram *S*

• rastom32

tr3z = Måste du tvunget kasta den? Kan du inte bara lägga undan den om den nu stör dig så pass? Som sagt, det kan ju ändå va' kul o plocka fram den o jämföra framigenom
    Jag personligen kan inte fatta att du stör dig så på den Tycker den blev jättetuff

*S*

• rastom32

tr3z = Se det som en "scrapping Feng shui"... man mår inte bra av att ha dåliga saker runt om sig, det måste städas bort Det har du gjort nu o det var nog lika så bra  

Skickar en uppiggande kram - *Sonja*

• rastom32

GRATTIS Cheri Måste in o kika

*S*

• rastom32

2xA = Om jag fatta det hela rätt - håller oxå på o forskar mig fram på 'Scrappiz', så finns det inga personliga gallerier, det är tydligen en tjänst som kostar multum att ordna. Så lägger man in en LO så hamnar den ' i rad' på den sidan där dom helt enkelt visar 'senaste LO's' typ... hänger du med? Har just diskuterat det med en utav tjejerna som startat upp Scrappiz nämligen... Jag höll på o leta mig fördärvad efter personliga gallerier osv, men fann såklart inget då...

*S*

• rastom32

"Finta" Hmmm... det var inte vad jag fick veta precis -måste ha missuppfattat det hela nån'stans på vägen!? Fast hon sa klart o tydligt att den tjänsten var för dyr o ta in... förstår du vilket hon kan ha menat???

Ska genast kolla om jag kommer vidare på din beskrivning Tack!

*Sonja*

Svar på tråden Scrapträsket