Inlägg från: rastom32 |Visa alla inlägg
  • rastom32

Scrapträsket

"nyponsoppa"

Vet att min väninna köpte deras glittergel o det stelnade typ 'aldrig'. (vet inte riktigt vad det är till för eg) Jag skulle nästan hellre råda dig o köpa riktigt "glitterglue" i en scrapbutik, för det stelnar relativt fort och det är ju lim i sig.

Vet inte om nån annan har mer förslag...

Lycka till :)

*S*

• rastom32

"myskatt" Jo men hallå, jag ser dina kort! 2 st olika väl... eller???

• rastom32

Kan man bli mer scrap-sugen än såhär... när man är 30 mil hemifrån och inte har scrapsakerna med sig!?!? Iiih, vad det kliar i fingrarna
    Tror inte ens att här är nån vettig affär o depp-shoppa i, men men... får väl hålla mig tills vi är hemma igen på söndag

'Borta bra men hemma bäst'

*S*

• rastom32

"kela81".... den som väntar på nåt gott...

(Vi får väl se det så helt enkelt )

• rastom32

"Marajjah" Var det inte dom från Trelleborg... vänta nu... "Rum o Ram"!!! Kan det stämma? Jag var där nämligen - läste inte din fråga förrän nu:)

*S*

• rastom32

4 nya Lo's i mitt galleri om nån har lust o kika (Dom 4 första/översta)

Kram *S*

• rastom32

Är inte så jätteflitig med o skriva så mkt i den här supertrevliga tråden egentligen, men vill ni så får ni gärna titta in o kika på mina 2 senaste lo's... ganska grabbiga blev dom visst
    En från karateavslutningen och en från go-cart banan...

*S*

• rastom32

Hej alla glada scrappare

Var på stämpelkurs ikväll på Scraproom i Hbg... kuuul En helt ny värld öppnar sig - igen Fick prova på 3 olika tekniker... embossing bl.a
    Resultatet blev väl ok, men möjligheterna var som vanligt många

Har lagt in dom i mitt galleri om nån vill kika Tack alla som kommenterat mina lo's på sistone förresten, alltid skoj o få lite feedback... ni gör mycket fina ni med, försöker kika hos alla o skriva lite regelbundet

Kram på er sålänge, Sonja

• rastom32

Ännu en LO klar i mitt galleri... ett 'recept på marulk' Om  ni har lust o kika...

*S*

• rastom32

Hej Piis o Kajsalisah

Vad härligt det lät med eran 'mara' på Scraproom Som sagt, jag hoppade över den... men fick höra nåt märkligt att både jag o min ena väninna stod som anmälda i fredax där??? Blev verkligen förvånad!
    Dels jobbade jag hela dan' till fem o min väninna var i Lund... så inga planer alls att vara där liksom. Dom måste ha misstagit sig rejält, skrivit på fel anmälningslista typ... lite retligt ändå, för inte missar vi nåt sånt annars
    Den mänskliga faktorn antar jag...

Ser fram emot o se era lo's sen

Kram på er - Sonja

• rastom32

"Trollmossan"

Jag föreslår oxå att du väntar lite med album... det tog nog ca.4-5 månader innan jag skaffade mig ett oxå.Köp lösa plastfickor att ha dina lo's i sålänge, som du senare lägger i ett album. Så är dom skyddade ändå:)
    Lycka till!

*S*

• rastom32

Färdigställt ännu en "mat-Lo" nu ikväll... finns i mitt galleri om nån har lust o kika Med två recept på...

Nattinatt *S*

• rastom32
    Hej alla:)

Blev klar med ännu en lo igår... på Tom när vi besökte Lundbybadet i Mjölby under påsk:) Kika gärna den som vill - risa o rosa med:)

Kram *S*
  • rastom32

Tack alla, för era 'comments' Ska göra en till sen till storebror hade jag tänkt

*S*

• rastom32

"Sagomamma" Vilken supertrevlig artikel - lycka till nu med allt

Föresten... satt i vanlig ordning uppe sent igår med en kompis o det resulterade i ännu en lo... om pojkarna i skogen
    Kika gärna om ni vill...

Ha det gott - *S*

• rastom32

Hej alla

Om ni har lust så får ni gärna kika in på mina 3 senaste Lo's i mitt galleri... 'Rasmus i badet', 'en penséa' och 'en julros'...
    Tyck gärna till om ni vill

Kram på er alla flitiga scrappare

• rastom32

Hej hopp

Om nån vill så har jag 2 nya lo's i mitt galleri o kika på

"Sommar natur" och en med "Garfield"....

*S*

Svar på tråden Scrapträsket