Inlägg från: rastom32 |Visa alla inlägg
  • rastom32

Scrapträsket

"Cheri"

Jisses vad sött - ja, tack - fixar du eller? Gärna med brunt hår o med mitt namn; Sonja

• rastom32

Tack Cheri... jag har redan varit hos dig o 'Sonja' blev perfekt

*S*

• rastom32

Hej alla 'scrappisar'

Satt o pillade med ett litet kort inatt... har satt in det under "Scrapbooking" i mitt galleri om nån vill kika

Kram *S*

• rastom32

"Bobline" Jag ska gå, men vet inte vilken dag ännu... ser fram emot det Har även scrapkvällen på Scraproom på fredag - KUL!

• rastom32

Var är den mässan i november som ni pratar om???

*S*

• rastom32

"tr3z"

Vilken dag ska du på mässan - imorgon? Jag kommer inte dit förrän på söndan', men hellre det än inte alls Du får rapportera vad du tyckte... inträdet var ju billigt iaf, en 20'a Skulle vilja ha en cirkelskärare... men är definitvt för snål för det just nu *Suck*

*S*

• rastom32

"tr3z"

Blev ju nyfiken... vad står det på din 'måste ha' lista??? Kanske jag kommer på mera...

• rastom32

"tr3z"

...ne har ingen lista - men jag fick nästan en nu Hehe... nej, men allvarligt talat så har jag fortfarande aldrig stämplat, så några foamstamps hade ju helt klart suttit fint...

*S*

• rastom32

Knåpade ihop ett "Krya På Dig-kort" härom kvällen på "Scraprooms" scrapkväll... ni kan kika om ni vill, risa o kanske rosa? Är snart klar med ena halvan av min jul-LO... tänkte det skulle bli en dubbel - få se om jag får tid idag... ska ju på scrapmässa på IH i HBG Fast min plånbok är dessvärre tunn redan Hmm...

*S*

• rastom32

...2 nya LO's i mitt galleri om nån har lust o kika! Scrappat undan en del bilder från i julas

*S*

Svar på tråden Scrapträsket