Scrapträsket
"Finta".... förresten, kan man söka upp något specifikt galleri om man vill kolla någons speciell?
*S*
"Finta".... förresten, kan man söka upp något specifikt galleri om man vill kolla någons speciell?
*S*
.....hmmm, jag tror minsann att poletterna börjar o trilla ner långsamt här
Tror jag förstår mig på det där med 'gallerier' och 'gallerier' på Scrappiz
Då är det inga riktiga album man har, men alla ens LO's kommer upp samtidigt ändå om man trycker på vederbörandes 'nick'... typ
Men jag undrar fortfarande om man kan söka efter någon specifik, om inte man hittar hennes LO's med en gång? Jag undrar det...
*S*
"Finta" Vi skrev nog om varann där ser jag... Du, det kan vara precis det som hon menade ja
Det klarnar mer o mer här vet du, haha
*S*
"Finta" Jo, men så är det ju! Är man med från början nästan så hänger man med på ett annat vis. Funderar skarpt på o ev lägga upp mina LO's där med... kanske, om jag vågar
Senare kanske...
Tack iaf för all vägledning
2xA // Finta
Vad kallar ni er för på Scrappiz??? Jag heter samma som här...
*S*
"Cheri" Har precis varit in o letat upp den - supersnygg! Otroligt välarbetad efter en spännande skiss
*S*
Ny LO hos mig om ni vill kika... har pillat på den till o från hela veckan nu när jag varit hemma med min febrige kille här. "Tom's 5års kalas" heter den...
*S*
...jag skär oxå ner mina bilder många gånger - tar bort spillyta så att säga
*S*
"MAMMSY"
Scraproom hade faktiskt en herrkväll lagom till 'Alla hjärtans dag' där killarna fick scrappa äta snacks o dricka öl
Fast deltagarna var väl förvisso inte så många... 7-8st har jag för mig
Men dom var så duktiga så - det blev mycket glitter iaf
*S*