• MAMMSY

Scrapträsket

Är det nån mer än jag som försöker få sambon att scrappa? Joo jag tjatar faktist lite på honom att han borde göra en LO till Julias album så att han blir lite representerad där med... Han hävdar att det inte känns så "manligt"Fundersam Fastän han har läst flera års reklam studier!!! Tycker att han om nån borde få ihop en layout! Så om ni oxå börjar tjata lite på era respektive därhemma så an jag ju säga att han inte ensam iallafall

Kram Malin
  • MAMMSY
    Glad tjohooooooooooo jag e så glad!!! Känner mig nästan helt hög.. Ehhh joo
    E precis färdig med veckans skissutmaning å jag e så nöjd med den Skrattande knallrosa blev den å jag e nöjd *visslar en fin liten scraptruddilutt för mig själv* 
    Ett problem bara    Fortfarande ingen digitalkamera å när jag ringde sambon på jobbet så funkar inte deras scanner     Hur ska jag göra nu? Tror ni att man kan gå till fotoquick eller nått annat ställe å få den avscannad där? Kostar väl antagligen multum.. När är det LO:n måste vara ute på scrappiz? 
    En scraphög trallande rosa tokig mamma
  • MAMMSY

Skumpis *gulle dig* jooo Rebecca har digitalkamera men både hon å Alva e sjuka så henne kan jag inte be om hjälp, mamma å pappa bor i Åsa, å ja det var dom det. Om jag inte får det fixat vill du fota åt mig då???????? Oskyldig 

• MAMMSY

Arctura: Jag ska oxå köpa en öljetsettare å jag har tänkt att satsa på en silent setter eller en instant setter Dom är båda "tyssta" å allt man behöver medföljer

• MAMMSY

ZaraÖ: Jag vet en annan tjej som hade problem med dom.. det finns en tråd som heter pysselkompisar i gbg tror jag kika in där å fråga,kommer inte ihåg vem det var men hon fick vänta jättelänge på sitt paket å det var en massa strul

• MAMMSY

Cheri nej det e inget jag skulle rekomndera iallafall, finns tilloch med en tråd om det här på fl...

• MAMMSY

*sjunger*Skrattande ja ja ja ja ja ja snart äger jag en silent setterSkrattande

Men vad jag drömde i natt, drömde att alla tyckte att min skiss till skissutmaningen var kass å att jag inte fick vara med här i scrapträsk tråden längreGråter
    Förhoppningsvis tycker ni inte att den e SÅ dålig.. va?! Den e medskicka sambon till jobbet nu så så fort den e avscannad å mailad dyker den upp i galleriet

• MAMMSY

Grattis ZaraÖ

Generad Nu finns skissutmaningen i mitt gallerie under LO:S Sambon fick med den till jobbet för att scanna av den å gissa!! Spillde kaffe på den Skrikandes å har därför ritat av den på egen hand å sen scannat in den. Ifall ni undrar varför den ser ut som den gör    Det översta strecket behöver ni inte bry er om det e från scannern

Dom två flärparna på sidorna hade jag ritat som två tags som det står journaling på längst ner i hörnet står det valfri dekoratin...
    Hoppas ni inte tycker att den e så dålig att ni hoppar av nuGenerad Tänkte att ni har på er tillochmed nästa Söndag så ordnar vi en omröstning efter det

Kram Malin
  • MAMMSY

Tack Zara då har jag iallafall 1 bidrag att se fram emotFlört

Svar på tråden Scrapträsket